Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

( for sjovt) hvad for en slaks iværksætter skal man være for at tjene flest penge????

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et spørgsmål,

 

hvad kan man tjene mest penge på

it, coacher, osv.

bare skriv et indlæg med du tror man kan tjene flest penge på

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

At vejlede andre.

Så behøver man heller ikke selv at kunne nogetEmbarrassed

/Kenneth

Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

okay okay specielt

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

IKKE at sælge timer! så bliver du aldrig rig.

Du skal have et produkt som kan replikeres og sælges til hele verdenen! så er du rig. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Markus.

Velkommen til aminoSmile

Nu starter du med og skrive ''for sjov'' i overskriften, og allerede der begynder jeg og undre mig lidt. Det er bestemt ikke ''for sjov'' og være iværksætter, og her kan jeg sikkert tale på alles vegne.

Jeg kan også se du i et andet indlæg godt kunne tænke dig og få en webshop. Hvis det er det du brænder for, så er det måske det du skal prøve og kigge videre på. Dog synes jeg du skulle starte med og lære en del mere omkring det og drive netop en webshop, for det er bestemt ikke bare og lave en hjemmeside.

Det er utrolig vigtig du brænder for det du laver - Ellers dør det hurtigt ud.


Jeg håber du kunne bruge mine råd - Brug nu amino alt det du kan, de spørgsmål du stiller er med sikkerhed blevet bevaret masser af gange før herinde.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

okay jeg leder efter et produkt lignende dba.dk hvor det er man kan købe og sælge ting hurtigt og nemt

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale en virksomhedsform, hvor der skabes en form for løbende indtægt i form af provision, roaylty, franschise eller lignende. Har selv en succesfuld konsulent og coachvirksomhed, hvor vi har haft overskud på over 2 mill om året 2 år i træk. Vi formidler/udlejer konsulenter.

Held og lykke med fremtiden Wink www.elsebethfogh.dk og www.global-partner.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
IKKE at sælge timer! så bliver du aldrig rig.

Du skal have et produkt som kan replikeres og sælges til hele verdenen! så er du rig. 

er ikke helt enig.
men vejen til at sælge timer og bliver gylden er tung og kræver dels at man kan finde ud af at fakturer alt. og at man er dygtig så folk er lige glad med at man fakturer dem for alt. :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:
Det er utrolig vigtig du brænder for det du laver - Ellers dør det hurtigt ud.


Jeg håber du kunne bruge mine råd - Brug nu amino alt det du kan, de spørgsmål du stiller er med sikkerhed blevet bevaret masser af gange før herinde.


Kan kun give dig ret. man skal brænde for dette , man skal ikke gøre det for profit.(ok ok man skal kunne leve af det eller målet skal som minimum være man kan leve af det )

men jeg tror for manger iværksættere er det ikke kun det de laver de brænder for men iden om at bygge noget op , altså skabe noget, nogen rykker videre , nogen sælger det de har bygget , og andre bliver siddenede i stolen til de skal puttes i den pap kasse deres B&O tv kom i og putte i den mørke muld.

men fælles for dem alle er at de laver noget de kan li og har kunnet ignorer eller de "fjolser" der siger at ting ikke kan lade sig gøre blot grundet at de ikke selv har turet at tage chancen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

du tjener fleste penge på det du er bedste til og jeg er bedste til shows og arbejdes for min hjemmesiden forjeg  elsker det simpelthen andre ville det være måske blive en stor underskud forretning for de har ikke den samme motivation som mig , kort gør det du bedste og det ikke bliver træt af med som også kan være din hobby og dit arbejde , der er intet arbejde der er bedre end andre , det vigtigste er livsglædende i dit arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)