Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilpasset e-handel

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-12-2006 19:43:54 Forfatter: Peter Kær Siden I skriver så meget om mit indlæg, vil jeg da lige nævne at jeg spurgte, da jeg ellers har svært ved at hjælpe manden.

Hvis hans budget kun er på omkring 20.000 er der udviklere/firmaer jeg på ingen måde kunne finde på at anbefale, da det vil være spild af begges tid. Omvendt vil et budget på over 100.000 ikke være sjovt for nogle af de freelance udviklere jeg kender, da de ikke ville kunne levere service/kvalitet i den størrelsesorden.

Jeg synes det er et fint og fair spørgsmål.

Med venlig hilsen

Peter Kær

 

jamen det var det du skulle have skrevet først, og ikke den først linje der :-) så var der mere Nice Sælger over det = åben kort

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-12-2006 19:47:02 Forfatter: Biz. Since 1992
Dato: 20-12-2006 19:43:54 Forfatter: Peter Kær Siden I skriver så meget om mit indlæg, vil jeg da lige nævne at jeg spurgte, da jeg ellers har svært ved at hjælpe manden.

Hvis hans budget kun er på omkring 20.000 er der udviklere/firmaer jeg på ingen måde kunne finde på at anbefale, da det vil være spild af begges tid. Omvendt vil et budget på over 100.000 ikke være sjovt for nogle af de freelance udviklere jeg kender, da de ikke ville kunne levere service/kvalitet i den størrelsesorden.

Jeg synes det er et fint og fair spørgsmål.

Med venlig hilsen

Peter Kær


jamen det var det du skulle have skrevet først, og ikke den først linje der :-) så var der mere Nice Sælger over det = åben kort

Jamen, det var jo præcist det samme jeg skrev. Kvalitet og service...
Nå, skidt med det. Tråden skal jo ikke kabres af de typiske diskussioner, der opstår på baggrund af misforståelser :) Back to business

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kruse!

Du bør tage min løsning i din overvejelse.
Systemet integreres med de betalingsgatewayer/-moduler, som leveres fra Freepay (http:://www.freepay.dk), Fribetaling (www.fribetaling.dk) og PBS International A/S (http://www.pbs-international.dk).

Jeg anbefaler, at du

Opret fra mit firmas http://www.storehotel.com en ny netbutik. Mit øjeblikkelige tilbud er, at du får butikken gratis i første 3 - 4 måneder.
Afprøv den: opret varegrupper/varer, send ordrer, tjek regnskab, m.fl.. Under afprøvningen bør du ikke læse brugervejledningen, medmindre det er nødvendigt.
Vent kortbetalinger indtil det hele af mit system er på plads, medmindre du har aftale med Freepay. Du skal også have en indløsningsaftale med PBS.
Jeg arbejder på at lave om betalingsdele således, at betalingssiden bliver vist separat fra butikken. Det er næsten færdig.
Hvis du bliver tilfreds med butikken kan du finde et firma i dette forum, som kan lave en pæn hjemmeside for dig. Hjemmesiden kræves ved min løsning.
Lav et link til butikken på din hjemmeside.
Hvis du har nogle spørgsmål eller har brug for nogen hjælp vil du godt kontakte mig via contact@storehotel.com.

Held og lykke med din søgning.

Chuuuuu

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)