Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg leverandør ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går rundt med tanken om at lave en webshop.

Kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg får fat i leverandøre ? altså hvordan man går til dem og tackler dem på den rigtige måde nogle der har forslag til det ? :D

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paulie.

Hvilken branche drejer det sig om?

Der er jo stor forskel på om det er børnetøj eller lakridsstænger Huh?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan helt sikkert finde mange leverandøre  herinde !!

Men hvad vil du sælge ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at kontakte dem med et oplæg til hvordan du vil præsentere og sælge deres vare. Det er jo også i deres interesse.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Velkommen til amino - et fantastisk sted Smile

Som der bliver spurgt, så vil det være oplagt og fortælle os hvilke varer du søger. Der vil være mange her på amino, også mig selv, som måske kan levere netop det du søger.

Fortæl gerne mere om dine behov/ønsker for produkter. Og hvilke mængder du kan aftage disse i.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har mange ting i tankerne.

Jeg tænker på ting som Fiskegrej, dioder, dvd'er, streetwaer tøj, bil tilbehør og sådan nogle ting.

hvor meget skal man normalt os købe hjem for osv. ?

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har altid nogle spændende produkter- også hvor man kan kører dropshipping eller købe meget få stk, du er altid velkommen til at lægge din mail i min indbakke, så sætter jeg dig på mail listen når vi får noget nyt.

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Heerenveen
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser det ogsaa som et "must" at du taenker over behandling af reklamationer.

Naar du mener at have fundet nogle interessante leverandoerer, saa spoerg dem om foelgende:

- Hvor lange svart-/afhandlingstider de har naar du sender reklamationer til dem 

- Hvad de skal bruge af information(faktura nr., billeder, batch nr osv.)

- Om der er nogle faldgrupper, der er nogle leverandoere der f.eks siger at de har trukket 5% fra deres priser og at du dermed selv staar med den fulde risiko for reklamationer osv.

Naar du har de ting paa plads kan du nemt faa et overblik over hvad du skal goere saa snart du modtager de foerste reklamationer fra kunder

Min erfaring er at reklamationer ofte kan vaere utrolig umotiverende og svaere at loese hvis du ikke ved hvor du skal starte. Dermed tager det ofte for lang tid at loese dem, du kommer til tider til at nedprioterer dem da de synes uhaandterlige, saa kunder bliver utilfredse og du kan faa daarlig omtale.

Du skal huske at hvis du ikke kan faa leverandoer til at daekke for fejlproduktioner osv., men du ser dig noedsaget til at give kunden en komplet ombytning af et produkt, saa er det et direkte tab paa din bundlinie. Det er ihvertfald det jeg bruger som motivationsfaktor for at have min reklamationsstruktur i orden.

Vh Claus

PS. Husk have noget paa skrift fra dine leverandoere om det de lover i forbindelse med reklamationer, saa du har noget at holde dem op paa, hvis problemer eller misforstaaelser skulle opstaa.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)