Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vipcorner.dk Konstruktiv kritik/Ros

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Jeg har sammen med Inez (ex. sukkerchok) startet en blog om hendes liv og færden i de glamorouse kredse rundt omkring i DK.

www.vipcorner.dk

Dem som har lyst må meget gerne svare på:

Hvad siger i om opsætning og design?

Har I nogle gode ideér til hvordan vi evt. bør optimerer indtjenings potentiale på sitet?

Har du lyst til at være med på at SEO optimerer eller markedføre sitet?

Kender du nogen som kunne tænke sig at købe annonceplads på siden?

__________

Besøgs statistk er endnu ikke interessant da den lige er kommet online og endnu ikke er blevet promoveret. men det bliver den ;-)

På forhånd tak til alle dem som har lyst til at hjælpe med feedback.

/Jan

 

 

 

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Torndyb:
Har du lyst til at være med på at SEO optimerer eller markedføre sitet?

Yes - skriv gerne en pb 

.

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, en ting der falder mig i øjnene er de mange forskellige skrifttyper I bruger på jeres side.

Derudover blander i dansk og engelsk:

Artikler

July 30th, 2010

Det ser bare rodet ud.

 

Ps., det virker mere som om I tænkte: Hvordan kan vi hurtigst muligt tjene nogle penge. Det skal være lysten der driver værket, ellers bliver dig og Inez koncept lidt fladt.

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

udmærket design Smile

forbedres dette her , vil give flere besøgene på siden , vil jeg mene.

bedre titlen den der vises på google lav en sælgende , brug gerne alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her <title>VIP CORNER </title>

jeg ville lave unikke url , jeg mener sådan her de gerne skulle se ud .http://vipcorner.dk/kontakt

skrive mere om jer side , gerne en spørgsmål svar side ,af de meste alm. spørgsmål om jeres side.

Annoncer vil jeg mene er rette mod kvinder det viser banner på , siden og om jer siden , den er meget rette mod kvinder, vil jeg mene , jeres side er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads, ja har kæmpet lidt med at ændre fonts i det theme vi har benyttet, måske en kyndig css fætter kan give et hint her?

Vi prøver at alt skal være på Dansk da det er til det danske publikum, Så skal blot også finde stedet hvor Dato setup er, så vi kan ændre det, (hvis man kan)

 

Det er bestemt ikke ment som et overfladisk tiltag, Inez har længe ville lave en portal, og dette er blot første skridt mod at få det igang, så vi er yderst engagerede og har bestemt LYSTEN til det, at det så kan genererer nogle penge også, ja det er vel ikke så tosset endda. ;-)

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige Vipcorner.dk?

Det var det første jeg tænkte på da jeg kom ind på siden, synes at det virker forvirrende.

Var det et domæne, havde til overs og ikke vidste hvad man skulle bruge det til, og hvorfor blev bloggen ikke lagt ind under Inez .com side, så man kunne koncentrere energi, tid og penge på kun at arbejde med SEO, marketing osv. på inezgavilanes.com, fremfor nu to steder?

Og hvis inezgavilanes.com udelukkende er til det udlandske markedet, hvorfor så ikke ha´ brugt inez.dk, eller inezgavilanes.dk til at lægge bloggen på, og dermed stå stærkere SEO mæssigt?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Tak for mail.

Vipcorner.dk har vi haft liggende længe, ideen er at den skal dække alle de ting der sker "in the vip" og være styret af, og omkring Inez.

Dette er et tiltag ved siden af hendes successfulde musik karriere som alle de ovennævnte domæner ellers hænger sammen med.

Jeg kan sagtens se din pointe med henblik på SEO, men denne blog er mere som hendes ejet lille magasin med nyheder, ideer, venne indlæg ect. om alt hvad hun oplever i det danske kendis miljø, og ellers har lyst til at sætte fokus på.

Så vi synes vipcorner.dk svinger meget godt.

Stor hilsen

Jan

 

 

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er siden en smule rodet. Tænker man i retningen af design, er det efter min mening langt fra noget at råbe hurra for, og designet binder ikke siden sammen - der er altså ingen helhed.

 

Du skrev noget om at ændre fonts i dit tema. Her er et eksempel på en CSS kode til at ændre fonts:

 

<style type="text/css">

body {

font-family:"Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif;

}

</style>

Den skal indsættes mellem <head> og </head>.


Du er velkommen til at PM mig, eller skrive til mig på dbj@vuaalborg.dk, hvis I skal have noget hjælp med siden - gratis selvfølgelig :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)