Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Overview til alle

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det bliver spændende at se hvornår produktet er klar.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé - glæder mig til at se det når det er helt færdigt... Yes

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ideen er rigtig god - men jeg ville passe på hvis jeg var affiliate. Ikke et ondt ord om Kenneth, og jeg er helt sikker på, at han laver den her meget brugbare software med de bedste intentioner, men det er altså meget værdifulde informationer, man forærer væk til tredjemand.

Jeg går ud fra, at systemet skal kende mit login til netværket. Dette kan ikke gemmes i f.eks. en md5-kryptering, da det skal bruges i plain text ved login. Det betyder, at enhver, der måske bryder igennem til denne database, virkelig sidder på en guldgrube af information. Jeg siger ikke, at man skal lade være med at købe det; men at man nok bør tænke sig rimelig grundigt om.

Der er også andre problemer - men grundlæggende er, at det er meget følsomme informationer at fortælle en person. Hos nogle netværk ligger der jo også keyword-data og den slags. Teoretisk set kan man jo også ændre en bankkonto....

Hvis jeg skulle købe sådan et system, så skulle jeg helt klart have mulighed for at installere det på min egen server og tjekke, at der ikke er en del af kildekoden der sender informationer til hemmelige bagmænd og den slags. Jeg kan godt se, at det her er meget nemmere - men de fleste affiliates kan vel godt finde ud af at sætte et færdigt script op på en server, og det havde efter min mening været en langt bedre løsning.

Men hvem ved - det kan jo være, at en sådan udgave af systemet er på vej. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se, når det hele er færdigt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en fin pointe Mattias, og får den også kommunikeret det godt ud. Koderne kan lagres "asynkront", så der i hvert fald skal brydes ind i to database for at få adgang (hvis halvdelen af koden er lagret på en db-server og den anden halvdel på en anden db-server). Anyway, så vil der stadigvæk kunne opnås adgang til kontierne, hvis der opnås adgang til filerne som systemet bygger på, da filerne nødvendigvis skal have adgang til begge db'er for at lave en fulde kode.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser lovende ud, men en absolut betingelse for at jeg vil bruge penge på det er at scriptet kan hostes på min egen server. Det er alt for følsomme data at overlade til 3. mand.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget smart har selv brug Affmeter de har bare ikke nogle Danske netværk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)