Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres mening? BlueMango.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Vi er 2 partnere der har startet BlueMango.dk op sammen. Vi søger nu feedback på vores koncept.

Vi er super motiverede begge 2, og vil have det bedste ud af det. Dette er grunden til vi søger lidt rådgivning hos jer.

Konceptet går ud på, at vi får facebook- og twitter brugere til at reklamerer for vores kunder på de sociale medier via nyhedsopdateringer og tweets. Vi har læst os frem til at 78% af forbrugerne har tillid til deres venners anbefalinger, hvor kun 14% har tillid til reklameannoncer.

Hvad synes i aminoer om vores hjemmeside? er den brugervenlig? og hvad synes i om selve konceptet?

 

På forhånd tak

BlueMango.dk

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super motiveret begge to! Det er jo en god start Smile

Ved at markedsfører på denne måde, vil jeres firmanavn blive set af mange tusinder af mennesker, på utrolig kort tid. Links til jeres hjemmeside vil skabe salg og brand awareness.

Jeg ved ikke med andre, men jeg klikker aldrig på den slags for at deltage i en konkurrence. Så måske er jeg uden for målgruppen (er familie far, 35 år)  
Hvilken målgruppe (aldersgruppe)  henvender i jer så til?? Tænker på at de firmaer der vil være med jo skal passe til målgruppen - hvad gør i jer af overvejelser her??

Jeg ved hellere ikke om det vil skabe awareness?? Hvis jeg blot klikker på "Like" fordi jeg vil have muligheden for at vinde et tilfældig produkt - kan jeg så efterfølgende, når dagen er gået, huske hvilket firma det var??

Men måske det virker. Det er et spændende område, som hverken er toppet eller "malket" omkring indtjenings muligheder endnu.

Knæk og bræk med projektet
/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt koncept!

Angående hjemmesiden. Umiddelbart virker den lidt forvirrende/rodet så snart man kommer under menuen. Ligeledes ville jeg også have svært ved at svare mig selv på spørgsmålet, "hvad kan man på denne hjemmeside, og hvordan kan jeg gøre det?", hvis du ikke i forvejen havde fortalt det.

Ligeledes synes jeg heller ikke at "Aktuel konkurrence!" og "Hvordan deltager jeg i konkurrencen?" burde være på absolut alle sider.

Men hey - problemer er muligheder i arbejdstøj :-)

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Tusind tak det konstruktive svar! Det sætter vi stor pris på!

Vores målgruppe er 13-35 år, så du ligger nok lige på kanten Stick out tongue

Vi har overvejet at starte PinkMango - Som vil være konkurrencer, der henvender sig til piger/kvinder og derefter kun bruge BlueMango til konkurrencer der henvender sig til drenge/mænd. Vi har også overvejet meget, at starte en gruppe til det ældre segment, da vi har læst, at størstedelen af nye brugere på fx Facebook er personer over 50 år. - Vi skal jo starte et sted. :)

Med hensyn til brand awareness - Når brugerne af vores side trykker "Synes godt om", bliver det hurtigt en "Top nyhed", som vil blive set af alle deres venner, der tjekker opdateringer. Firmaet, som udlodder konkurrencen, vil få en stor fangruppe, som kan give salg på sigt, da de kan holde dem opdaterede med tilbud og nyheder.

Igen, mange tak for svaret. :) Hvis du har nogen kommentarer til vores fremtidsplaner, må du meget gerne give noget kritik. 

Mvh

BlueMango.dk

 

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Mange tak for svaret til dig også!

Vi har brugt meget tid på dette, da vi har som mål, at det skal være super simpelt! og er grunden til vi har lavet boksen oppe til højre med instrukser. Er der noget, du synes der er specielt rodet/forvirrende? Har du andre ideer til, hvordan vi evt. kunne gøre dette anderledes?

Men mange gange tak for svaret! - Vi vil tænke videre over det. :)

 

Mvh

Bluemango.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

pinkmango.dk er ledigt. Hvis i har planer i den retning, så ville jeg registrere det hurtigst muligt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot design Smile

lidt mere info synes jeg der mangler

en side om jer

betingelserne er der ingen ved jeres konkurrencer

jeg har et par  spørgsmål om jeres konkurrencer , får man e-mail man bliver godt træt nogle gange af alle de reklame tilbud man får  e-mail konstant ved disse konkurrencer eller  en sælger ringer en op og sælge en noget når man har deltaget i disse konkurrencer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt. Men det kan jo hedde mange andre navne, så vi føler os ikke lukket af med det navn. :)

Men mange tak for tanken. Wink

 

Mvh

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael 

Vi har valgt info om os selv fra, da vi vil prøve at holde hjemmesiden så simpelt, som muligt. Vi mener ikke det er nødvendigt for vores facebook-brugere, at vide hvem vi er. men vi kan selvfølgelig være forkert på den?

Betingelserne er på vej, er vil være online, så snart vores 1. konkurrence går i luften.

Det med mail - Brugerne vil ikke modtage nogen mails fra os, med mindre de har tilmeldt vores nyhedsbrev, eller har vundet en konkurrence - Det er en af hovedpointerne for os, at de ikke skal tilmelde sig, for senere hen at blive spammet, som så mange andre virksomheder vælger. Måske dette skulle tydeliggøres?

Mange tak for kritikken. :)

 

Mvh

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne lige slutte dagen af med at sige, tak for alle de fine svar, det var meget hjælpsomt.

Og hvis der skulle sidde en natteravn eller to derude, ville vi også sætte meget stor pris på jeres mening og kritik.

Sov godt Amino og mange tak indtil videre :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)