Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg købe en iPhone? Er der nogen som er glade for deres iPhone 4?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Er der ingen af jer der oplever problemet med antennen? Yngvi eller Christoffer?

Not so far.. Men nu har jeg også kun haft den i en uge.. :-).

Dbh. Yngvi

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en iPhone 3GS og er sindssvagt glad for den. Jeg vil klart anbefale en iPhone. Uden tvivl.

Det er også naturligt nok, at du på nettet finder en overvægt af negative oplevelser. Hvis man har haft et problem er man jo netop tilbøjelig til at skrive om det på et forum. Vi har jo på Amino heller ikke så mange indlæg a lá 

"Hej Amino. Vil bare sige at jeg godt kan finde ud af at urdregne min firmamoms. Hej hej" Big Smile

Lige omkring Apples produkter, vil jeg dog netop sige, at der som regel er tale om nogle ret kommunikations glade købere/fans som nærmest falder over hiandnen i templet.

Anyway:

Verdict: BUY Yes

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal så sige jeg bor i KBH, hvor dækningen er go'

Jeg kommer i forbindelse med mit job rundt i yderkanterne, der oplever jeg heller ingen problemer. Men befinder mig primært i i KBH. Så kan af gode grunde ikke sige at bor man et sted med ringe dækning, at det så er /bliver et problem.

Jeg har ikke haft nogle tabte opkald, det oplevede jeg jævnligt med min 3GS.

Jeg er tilhænger af nogle Apple produkter, ja. Men forsvarer på igen måde - ville hellere end gerne sige hvis jeg oplevede problemer. :)

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv en iPhone 4, men har haft rig mulighed for at prøve min vens, og den er virkelig fantastisk! 

Har selv en iPhone 3G og er enormt glad for den, så synes trygt du kan få dig en iPhone 4 :D

 

mvh 

Mads Kjøbsted

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb den og nyd den - den korte version :-)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent på at windows phone 7 kommer på markedet, så får du mobiler med et genialt styresystem - hvor du fx. har adgang til næsten hele office pakken via din mobil og en stor integration med sociale medier etc.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)