Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du blive gal eller glad?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke ligefrem blive glad, men jeg ville bestemt heller ikke blive gal. Jeg ville nok snarere være lidt uberørt af det.

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skræmt Crying

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med reklamerne er jeg lidt ligeglad med idet jeg selv overser det meste af hvad adwords og bannere angår. Ups var det en webshop ejer der sagde det???? ja

Det andet link med FB og det at fortælle hvor man er, giver mig myrekryb. Jeg bryder mig ikke om at alle skal vide hvor jeg er og da slet ikke potentielle indbrudstyve....!!!!!

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget tror jeg ikke jeg ville lægge mærke til. Jeg kigger tit og ofte direkte igennem reklamer. Smile

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres indlæg, det har givet stof til eftertanke.

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Godt indlæg!

Generelt er jeg meget træt af 'spam' og andet reklame, når jeg modtager det personligt, f.eks. igennem hotmail.
- Utroligt, at der ikke snart bliver sat et spam filter op, DER VIRKER!

Anyways... Hvis jeg er inde på en shop, og ønsker at købe en vare, vil jeg blive utrolig træt af, hvis et website, begyndte at dele mine personlige oplysninger.
- Jeg formoder og forventer, at shoppen bevare mine oplysninger intern og KUN internt.

- Ikke fordi jeg decideret har noget imod det, men fordi det er privatsag.
Jeg synes bestemt at etik og moral er blevet et problem, når det kommer til reklame og annoncering.
- Jeg synes efterhånden man bliver boomet godt og grundigt med reklamer i  postkassen, mailen, fjernsynet og når du surfer på nettet. Det er irreterende!

- Hvordan kan det egentlig være lovligt, at dele personlige data'er, ligegyldigt om personen har givet lov til det eller ej ?

Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Tak for dit indlæg.

Mht til lovligheden, spørger jeg om netop det i dette indlæg:

http://www.amino.dk/forums/t/97203.aspx#641769

/Martin.

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ganske enkelt bøjkote både søgemaskine og web butikkerne, jeg synes at det er dårlig stil.

 På samme måde som når jeg ferie konsekvent ikke handler med dem som overfalder mig til købe eller besøge noget. Igen handler ikke hos nogen jeg ikke kan lide.

De får IKKE mine penge...

Caspar

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)