Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger super dygtig telesælger (b2b med super provision)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at gøre klar til søsætning af et nyt kapitel i Firmafon, telesalg

Derfor søger vi 2-3 super dygtige b2b telesælgere i Århus området til deltid eller fuldtids job i vores lille innovative virksomhed med kontor i Århus C.

Vi forsøger at sparke de store telekæmper over benet og få en lækker plads på det danske b2b marked for teleprodukter, vil du være med på vores eventyr? 

Vi er nye, vi er små, men vi sparker røv til det vi gør! Du skal, ligesom os, tro på dig selv, være en ørn til dine kernekompetencer og gå til en stor opgave med et smil.

Lønningen vil være 100% provision, men en provision der kan få dig til at tjene en rigtig fed månedsløn hvis du kan sælge b2b produkter! Kontakt mig gerne for konkrete tal og opbygning.

Ved os vil din provision blive ved så længe kunden er ved os, dvs hvis du laver et salg 1 måned vil du hver måned få det samme høje beløb for salget. Udover løbende provision kan vi tilbyde høje procenter pg.a. vores produkts natur.

Vil du høre mere må du rigtig gerne sende mig en mail på ns@firmafon.dk med et par linjer om dig selv. Derudover er du selvfølgelig velkommen til at ringe til os på 77344540.

Håber i alle nyder sensommeren!

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at i først har fået mails nu, men jeg har utroligt travlt :)

 

Vi søger stadig så send gerne mails til mig på ns@firmafon.dk hvis dette kunne være noget for dig!

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mere information til mig. kristensen_9@privat.dk - tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)