Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jer med affiliate sider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer der har Affiliate sider vi i have noget i mod at oplyse jeres besøgstal pr mdr og indtægt der af?

Jeg har søgt i forum efter denne informationer og der er enkelte der i forskellige tråde har skrevet det men kunne godt tænke mig at se lidt flere eksempler både godt og skidt.

Så hvis i ikke har noget imod det så smid nogen grove tal op her.

Lars

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på branche?

Nogle tjener penge ved at videresælge abonnementer på mobiltelefoner, og andre på at refererer besøgende til lånesider..
Man kan jo sælge alt? Tøj, smykker, e-bøger, bøger, bestik, mad etc. etc.

Indtjeningen kommer an på ALT mellem himmel og jord! hvordan du formulere dig, hvor god kvalitet og målrettet din trafik er, det kommer an på design etc. etc.

Listen er uendelig?

Du kan have en hjemmeside hvor du prøver at tjene penge ved at videresælge tøj, eller refererer besøgende til "dealerens" side, hvor du har måske 50.000 besøgende i måneden, men kun laver 4-5 salg per måned, fordi trafikken er så umålrettet at folk egentlig bare tilfældigvis droppede forbi!

Designet på siden kan være så uprofessionelt lavet at de tror det er "scam", altså snyd og bedrag, for hvis man har en seriøs side, så laver man ikke et crap-design.
Teksten og grafikken på siden kan være så ringe skrevet og lavet, at den virker komplet utroværdigt!

Du kan have verdens bedste produkt, men hvis ikke du kan finde ud af at markedsføre det ordentligt, ja så kan det jo være ligegyldigt?

Nogle af mine sider tjener så lidt som 300 kroner i måneden, men når man tager i betragtning at udgiften hver måned ligger på 12 kroner ca... Så tjener jeg 25 gange så meget som jeg betaler, og det er sgu go' forretning!

3600 om året lyder ikke af meget, men det er passiv indkomst, og jeg har en del af disse sider. Til gengæld har jeg også sider som tjener 5000 kroner i måneden, men det er en helt anden branche!

 

Jeg håber du kunne bruge det til noget.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med Wi.

Udover det, er det blevet til en uskreven regel, at man ikke bare viser sine sider frem, og fortæller hvad man tjener på dem. Mange vil gerne have deres forretning i fred! 

Der er sindssygt mange måder at tjene penge på, hvis du har et website - affiliate er kun een af disse muligheder. Så det bedste råd er nok, at gøre sig sine egne erfaringer :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)