Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows netværk partner og enthusiast søges - Odense og omegn - mulighed for dele lokale til billig pris

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lad mig præsentere mig selv for min kommende partner m/k.

Jeg har startet mit eget It firma i 2007 og er MCSE certificeret siden 2002 i windows server og pc.

Jeg arbejder med IT support for mindre firmaer på Fyn - windows 2003/2008 server netværk med win 7 og xp pcér. Hp printere og brother printere.

Som Itnørd har jeg gjort rigtigt meget for at få flere firmaer til som kunder og det går rigtigt godt - så godt at jeg nu har meget at lave og derfor søger en partner der kan slå til som freelancer - især ved ferie eller andet og hvor vi er backup for hinanden .

Min/din timepris er ca. 600-660 pr time + moms, men der er lavet aftaler med kunder og akutopgaver udløser +1 time .

Så hvis du er interesseret i et samarbejde og er freelancer på ca samme niveau så skriv -. Det skal være ca samme pris da jeg ikke bare kan varsle en forføjet timepris nu.

Vi hjælper hinanden så vidt muligt og er gode sparrings partnere - du passer dine kunder og jeg mine - men når det kniber vil det være ok med en ekstra hånd/hjerne - Du beholder dine egne kunder og vi skriver en samarbejdsaftale så vi er enige og ikke tager kunder fra hinanden -

 

Et delelokale er muligt der hvor jeg har kontor - ca 40 kvm for 4600 + moms inkl forbrug og fri parkering , internet , kaffe, m.m - så 2300,- pr person og vi er kørende som partnere og har eget lokale Wink

 

Jeg glæder mig til at høre fra en sprudlende It nørd indenfor netværk i windows (odense) m.m , og dog Linux har også sneget sig indenfor min sfære , men det er ikke et must

 

 

 

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er du stadigvæk intereseret for en partner der kan slå til som freelance så vil jeg gerne have et møde med dig. Jeg bor i Odense og har arbejdet som IT-tekniker for LH-data og Advizor IT A/S i 5 år og blev ledig fra April 2010.

Hoang Dinh

Tlf 42 44 33 89

marsi.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)