Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

200 Blu Ray film sælges. Premiere film.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har ikke været inde i Fona 2000 og tjekke hver enkelt titlel, men min erfaring fra de seneste år bekræfter mig i, at du kan få mange film, Blueray eller ej, til meget bedre priser end dem, der er tilbudt her.

Jeg er ikke ude på at sabotere tråden...

Dbh

Thomas

Okay, det beklager jeg. Så har jeg misforstået udtrykket "Dårlig deal!" Smile

Jeg vil dog give dig ret i at man kan få mange film til bedre priser end dem der er tilbudt her. Blandt andet har TP Musik Marked film helt ned til 5 kroner. De titler der udbydes her er dog sandsynligvis ikke at finde i blandt dem og derfor er den information også irrelevant at nævne dem i denne sammenhæng.

TP ,Fona, CDON og StereoStudio (som er de eneste jeg lige har tjekket) har ikke umiddelbart Blu Ray til under 99,- kroner pr. stk. Jeg så lige at Elgiganten har ganske få til 89,- kroner pr. stk.

Så selvom du har ret i at titler fås til bedre priser - jeg har kun tjekket få af de udbudte, som står til 199,- kroner. Så synes jeg kun at det vil være fair hvis du giver dig tid til at undersøge titler det drejer sig om, inden du udråber et tilbud til at være en decideret dårlig deal. Blu Ray er stadig et relativt nyt medie, og priserne på dem falder ikke så hurtigt som på DVD.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

har skrevet til dig vedrørende et par titler. tjek din emial.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Obuni - House of Creativity:

TT Tekstforfatter:

Jeg har ikke været inde i Fona 2000 og tjekke hver enkelt titlel, men min erfaring fra de seneste år bekræfter mig i, at du kan få mange film, Blueray eller ej, til meget bedre priser end dem, der er tilbudt her.

Jeg er ikke ude på at sabotere tråden...

Dbh

Thomas

Okay, det beklager jeg. Så har jeg misforstået udtrykket "Dårlig deal!" Smile

Jeg vil dog give dig ret i at man kan få mange film til bedre priser end dem der er tilbudt her. Blandt andet har TP Musik Marked film helt ned til 5 kroner. De titler der udbydes her er dog sandsynligvis ikke at finde i blandt dem og derfor er den information også irrelevant at nævne dem i denne sammenhæng.

TP ,Fona, CDON og StereoStudio (som er de eneste jeg lige har tjekket) har ikke umiddelbart Blu Ray til under 99,- kroner pr. stk. Jeg så lige at Elgiganten har ganske få til 89,- kroner pr. stk.

Så selvom du har ret i at titler fås til bedre priser - jeg har kun tjekket få af de udbudte, som står til 199,- kroner. Så synes jeg kun at det vil være fair hvis du giver dig tid til at undersøge titler det drejer sig om, inden du udråber et tilbud til at være en decideret dårlig deal. Blu Ray er stadig et relativt nyt medie, og priserne på dem falder ikke så hurtigt som på DVD.

Med venlig hilsen

Tommy

 

 

Ok, dét tager jeg selvfølgelig til mig. Som jeg skrev var det ikke min hensigt at sabotere tråden, der var bare nogle advarselses-signaler, der lyste rødt, da jeg så priserne. Men hvis det virkelig er tilfældet, at dvd'erne ikke kan fås til en bedre pris, så undskylder jeg naturligvis min forhastede konklusion. Beklager!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Ok, dét tager jeg til mig. Som jeg skrev var det ikke min hensigt at sabotere tråden, der var bare nogle advarselses-signaler, der lyste rødt, da jeg så priserne. Men hvis det virkelig er tilfældet, at dvd'erne ikke kan fås til en bedre pris, så undskylder jeg naturligvis min forhastede konklusion.

Der er her tale om Blu-ray's - ikke dvd'er.

Nu har du forhåbentlig lært lektien til næste gang, dine advarsels-signaler skulle lyse rødt... så tjekker man lige op på sine fakta, før man begynder at trashe et ellers fint tilbud.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:

TT Tekstforfatter:

Ok, dét tager jeg til mig. Som jeg skrev var det ikke min hensigt at sabotere tråden, der var bare nogle advarselses-signaler, der lyste rødt, da jeg så priserne. Men hvis det virkelig er tilfældet, at dvd'erne ikke kan fås til en bedre pris, så undskylder jeg naturligvis min forhastede konklusion.

Der er her tale om Blu-ray's - ikke dvd'er.

Nu har du forhåbentlig lært lektien til næste gang, dine advarsels-signaler skulle lyse rødt... så tjekker man lige op på sine fakta, før man begynder at trashe et ellers fint tilbud.

 

Dét håber jeg fremgår af mit forrige indlæg :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

escal8:

For bestilling send en mail på gn@escalate.dk.

Hej din mail virker ikke så kan du ikke sende noget mere info til sebastian@ewd.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker fint, skrev til den i går og fik svar med det samme.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)