Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Affiliatenetværk - Sammenligninsside

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt affiliate i ca. 1 år og kan da godt se hvad der har været bedst :-)

Tager vi mobiler er der ingen tvivl :-)  (min erfaring)

ADWORDS + 2 billeder på ens side (ingen tekst) DONE ! Yes

Detaljeret oplysninger, folk kigger og smutter No

Man kan faktisk lave penge på at sætte et billed på sin side og fortælle KLIK HER OG BESTIL

Du fortæller folk de skal fortagesig en handling og så er der cookie på deres PC

 

mikkel

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Jeg har kørt affiliate i ca. 1 år og kan da godt se hvad der har været bedst :-)

Tager vi mobiler er der ingen tvivl :-)  (min erfaring)

ADWORDS + 2 billeder på ens side (ingen tekst) DONE ! Yes

Detaljeret oplysninger, folk kigger og smutter No

Man kan faktisk lave penge på at sætte et billed på sin side og fortælle KLIK HER OG BESTIL

Du fortæller folk de skal fortagesig en handling og så er der cookie på deres PC

Så i mener ikke siden skal være mere detaljeret?

Der kunne jo godt være plads til en ekstra kolonne, med f.eks. en rating med stjerne eller noget i den stil.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:
Der kunne jo godt være plads til en ekstra kolonne, med f.eks. en rating med stjerne eller noget i den stil.

Jeg tror ikke du skal lave en generel rating. De skulle jo meget gerne allesammen være supergode, når man kigger på det samlede helhedsindtryk, ellers er der ingen grund til at vælge den med dårlig rating.

Så derfor er det heller ikke sikkert at det jeg skrev i mit første indllæg, er rigtig smart. Det må du afgøre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:
Så i mener ikke siden skal være mere detaljeret?

 

Jeg mener ihvertfald ikke listen skal være mere detaljeret. Jeg kan naturligvis godt følge de andre i tråden mht. det, som affiliate, ikke giver meget information..... Men dem der er med her i tråden er jo heller ikke interessante for dig - de (også mig, sagde hunden) er allerede med i de netværk, de skal være.... De mennesker der er interessante for dig er "almindelige mennesker", der ikke allerede er inde i affiliate - og i forhold til det segment er min påstand, at du altså ikke kommer længst, ved at læsse alle mulige og umulige informationer i hovedet på dem..... De skal bare primes med et simpelt budskab a'la "Jo flere netværk, jo bedre" og så have stukket en liste op i fjæset, de så lystigt kan klikke løs på.

Det skader naturligvis ikke, at lave alt muligt andet gøgl på resten af dit site, som så kan lede op til listen. Men selve listen skal bare være simpel.....

Dvs. strukturen skal være noget i den her stil:

 

Brugeren primes med et simpelt og effektivt budskab =>

Brugeren gives en simpel og effektiv liste =>

 

Brugeren klikker løs :)

 

Den skal ikke være:

 

Brugeren primes med et simpelt og effektivt budskab =>

Brugeren gives en indviklet liste med bunkevis af information =>

 

Brugeren forholder sig til listen =>

Brugeren klikker på de dele af listen brugeren forstår/kan bruge til noget... :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov.... Glemte lige et par konkrete forslag til selve listen.

 

Først og fremmest: Fjern det røde X, ved Partnerads.... Det signalerer bare "Tryk IKKE her!". Du kan evt. udskifte den med en uskyldig bindestreg eller noget.....

 

Kolonnen "Udbetaling" kunne du måske ændre til noget mere ophidsende..... Du kunne fokusere på minimumsbeløb for udbetaling eller måske bruge kolonnen til særlige fordele ved det enkelte netværk.

Kolonnen PNI kunne nok også være lidt mere "sexet".... Måske man kunne lave den til en "Afprøvet" eller noget i den stil.... Hvorom alting er så skal forklaringen omkring hvad PNI er ihvertfald hives op før listen, hvis du insisterer på at have det med. Som det er nu støder brugeren bare på et eller andet mystisk begreb og hvis de så scroller ned, i håbet på at få det forklaret, så render de blot ind i et nyt mystisk begreb.... Med andre ord risikerer du hurtigt, at miste folk, fordi de lige skal finde ud af hvad dælen et cashback site er, og så er risikoen rigtigt stor for de ender på et andet affiliate site - selv hvis de har klikket på dine links er det jo et problem, da det er sidste klik, der får kommisionen...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Hej alle

Jeg har lavet sitet www.affiliatenetvaerk.dk, for selvfølgelig at give et overblik over de mange netværk og jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback og evt. gode idér til hvilke parametre jeg skal have med, ligesom kampagner,PNI osv.

Site kan ses her.

Mange Hilsner
Gustav

Hej Gustav

Udemærket initiativ :-)

Vil du rette ved vores netværk Partner-ads, så det fremgår at vi også understøtter PNI :-)

Husk at PNI hedder noget forskelligt fra netværk til netværk. Det hedder f.eks. EPI ved Tradedoubler og UID ved Partner-ads.

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en "mere info" knap ved hvert netværk, så du får en underside for hvert netværk med masser af tekst. På den måde giver du brugeren noget mere info, samtidig med at der er større chance for at blive fundet organisk.

Du mangler iøvrigt en del netværk, dem kan du finde her: http://partnerprogrammer.dk/networks.php

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:
Vil du rette ved vores netværk Partner-ads, så det fremgår at vi også understøtter PNI :-)

 

Hej Ken retter det nu. Er klar over de forskellige betegnelser

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Jeg har kørt affiliate i ca. 1 år og kan da godt se hvad der har været bedst :-)

Tager vi mobiler er der ingen tvivl :-)  (min erfaring)

ADWORDS + 2 billeder på ens side (ingen tekst) DONE ! Yes

Detaljeret oplysninger, folk kigger og smutter No

Man kan faktisk lave penge på at sætte et billed på sin side og fortælle KLIK HER OG BESTIL

Du fortæller folk de skal fortagesig en handling og så er der cookie på deres PC

 

mikkel

 

Hej Mikkel

Begrænser man sig ikke ret meget når man kun linker til en udbyder? Eller hvordan kommer man uden om det?

Der er vel forholdsvis stor risiko for at den der har klikket på dit link til Call me alligevel vælger at købe sin telefon hos 3...

Mvh
Sonny

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ville være rart med lidt mere info og tekst om hvert netværk evt med en bedømring af netværket 1-5 stjerner. Ellers ville det også være en ide at skrive deres split,

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)