Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig Distributør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Impilo

Du har måske ligefrem for travlt til at følge op på dit eget indlæg Wink

Men der er vist mange nye, som smider et indlæg herinde og forventer en håndfuld vil være interesseret. Og det virker af og til som om de bliver virkelig skræmt af diverse svar fra folk der er modstandere.

Hvor i landet arbejder du fra? Hvis du er fra Kbh og er interesseret i at udveksle erfaringer på tværs af firmaerne, så er jeg frisk på at tage en møde, så vi kan se hvad der er af nyt i dit og mit.

Mvh.

Martin

 

 

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ik altid, lige nu ja, men der er også kirkegård tider hvor alt er dødt. Det skifter meget om det er her hjem eller udlandet.

Ja man blev næsten skræmt i starten med alle de negativ indlæg, men det rør mig ikke, der er altid HATERS..

Jeg er i Aalborg, men vil gerne til kbh for at udveksle erfaring og høre hvad du laver, måske kan man gøre noget sammen..,.. hvor der er cash er jeg også og tror du har det på samme måde..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Impilo

Ville have sendt dig en pm, men den er ikke aktiv. Du kan evt. sende mig en mail, så kan vi tage en dialog over mailen og aftale en dag hvor vi mødes. Skriv til mig på martin@agelocvitality.dk

Mvh.

Martin

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)