Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg lægge mine banner henne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i kloge Amino hoveder

Jeg skal til at åbne en eShop med salg af Consumer Electronic, og vil gerne have lidt gang i butikken fra starten.

Så tænkte jeg at få nogle banner op, for at trække kunderne ind. Men jeg har ingen anelser om hvor jeg skal smide mine dyrebare marketingskroner hen.

Har I nogle gode idéer/erfaringer?

PFT

mvh

Thomas

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Damsgaard:

Så tænkte jeg at få nogle banner op, for at trække kunderne ind. Men jeg har ingen anelser om hvor jeg skal smide mine dyrebare marketingskroner hen.

 

Umiddelbart vil jeg sige http://www.partner-ads.com/dk/

Fra Århus
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thomas!

 

Du kan da altid smide nogle penge i min kasse ;-)

Vi laver billige bannere af høj kvalitet , som vi normalt får hjem fra Østeuropa. Vi har en leveringstid på ca 10 dage med også ad hoc leverandørere, der kan levere HURTIGT ;-)

 

Giv evt et ring, så vil jeg gerne give dig et bud og gode råd. Det koster jo ikke noget ;-)

Dertil kan vi også hjælpe med grafisk arbejde, da vi inhouse sidder med en af DK´s bedste AD´ere (grafiks designer)

 

Jeg er på telefonen hele dagen og aftenen. Hvis jeg lige er i røret med en kunde kan du endelig bare smide en besked.

 

Mvh

 

Ronny Engstrøm

Ridder af skilteskoven

Firma-X

tlf: +45 50 53 63 12

mail: ronny@firma-x.dk

www-firma-x.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Nu kommer det meget an på hvilke produkter der er tale om. Consumer Electronic er jo et ret bredt område. Men steder som Pricerunner og evt. andre elektronik forums er altid en god idé. Men det afhænger også af hvilken marketingstrategi du antager og i sidste ende, hvad dit budget er. Når jeg arbejder for en virksomhed, er mit forslag altid at starte med at finde det rigtige budskab, teste det forskellige steder og derefter kaste det ud på relevante websites. 

Men start med at gøre dig klart hvem din målgruppe er, hvor bredt du vil annoncere (branding/eksponering -> snæver/bred målgruppe). Og i sidste ende hvad dit mål er med bannerannonceringen er. Er du f.eks. (næsten) ligeglad med omkostningerne pr. ordre fordi du ved at kunden handler 20 gange mere (CLV, customer lifetime value), eller skal annonceringen "gå lige op".

God vind

/Lars 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)