Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsere: Hvordan planlægger I?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg håber, at jeg har lagt denne tråd i den rigtige kategori.

Jeg er meget interesseret i at høre, hvordan I vinduespudsere planlægger jeres dag? Når I har en liste over kunder, som I skal besøge på en given dag, hvordan planlægger I så jeres rute? Bruger I Excel eller kører I bare ud?

På forhånd tak.

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har flere vinduespudsere der benytter Mamut ServiceSuite, et mobilt planlægnings værktøj.

Kontakt mig for flere oplysninger + en demoversion.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøgte engang med mamut service lo.. jeg fik aldrig trialen op at køre og flippe til sidst ud da jeg fik en regning på noget support som jeg blev henvist til af mamut da jeg forsøgte at få min demo til at virke.. så idag kræver vi af kunderne at deres bil er tilrådighed i arbejdstiden mellem kl 8-16 og det er som regel ikke et problem for folk der arbejder (de slipper jo for at køre bilen på værksted) og gerne vil spare penge på et bolrude skifte  :-)

vi har nogle uger (mapper) og nogle dage deri (mapper) hvori vi lægger jobsedlerne 3-5 stk hver dag pr montør uge det har virket i lang tid og kommer til at virke i lang tid fremover.

sagen er at vi har nye kunder hver dag hvor du måske har mere faste opgaver. Jeg ville nøjes med en ganske normal kalender i bilen hvor jeg kan se mine opgaver, strege ud rykke mm.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke så meget lyst til at bruge mamut. Jeg ville egentlig helst have et decideret planlægningsværktøj, der kun er henvendt mod vinduespudsere. Ved I, om et sådan findes? Ellers tror jeg, at jeg vil prøve at få et udviklet / selv udvikle det. Hvis du har input til det Omar, så må du meget gerne sige til.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

sdk:

Jeg har heller ikke så meget lyst til at bruge mamut. Jeg ville egentlig helst have et decideret planlægningsværktøj, der kun er henvendt mod vinduespudsere. Ved I, om et sådan findes? Ellers tror jeg, at jeg vil prøve at få et udviklet / selv udvikle det. Hvis du har input til det Omar, så må du meget gerne sige til.

Hvis du kan sende en komplet beskrivelse hvad det skal kunne og beskrivelse af arbejdsgangen vil jeg gerne se på om vi kan finde nogle til at udvikle det. Vi laver hver år hovedopgaver til Datamatiker, og arbejder også sammen med Datalog studerende. Så det er gratis for dig, og du kan være en del af udviklingsprocessen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

har man som vinduespudser ikke mange faste kunder? hvorfor gøre det mere kompliceret end en god gammeldags kalender. Hvis jeg var dig så ville jeg vente med at gøre mere ud af alt muligt avanceret møg, som bare koster penge og som i meget lang tid ikke vil spare dig en masse penge. undskyld hvis jeg ikke forstår fidusen. mener bare først det er relevant når man nu engang har folk som kører for en og når der er udsigt til emn penge/tids besparelse ved at automatisere/online mm. sin arbejdsdag. 

Håber mit besyv kan spare dig noget af din værdifulde tid og dine værdifulde mønter.

Ps. vær opmærksom på vedligeholdelsen/service mm. med sådan noget gratis uni projekt halløj - det er ikke altid billigt at få rettet til hehe -

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Omar

Tak for dit input.

Jeg havde nu tænkt mig, at udvikle og kode projektet selv :-) Har læst datalogi i min ungdom, så kan kode og udvikle løsningen selv - vil bare gerne have input på det fra starten af.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ahhh hehe! den fangede jeg ikke!!jeg troede at du var vinduespudser som ønskede en løsning mht planlægning af din uger!

Måske er du en datalog vinduespudser? -i såfald ville jeg lade din egen erfaring komme projektet til gode - Jeg har nye kunder hver dag så det er lidt en anden måde at planlægge og oprette kunder samt afregne kunder på. men glæder mig til at høre om du finder en spændende løsning, eller sev får kodet noget spændende :-)

Ked af misforståelsen og god vind i sejlene.

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)