Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scandesigns A/S - hvad er din mening/erfaing?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Siden er langt om længe kommet op i dag, og kan ses her.

Vi er rigtig tilfredse med deres design, men synes siden har været længe undervejs. 

De har ikke altid været lige gode til at ringe tilbage efter aftale, det virker på mig som om de har for travlt. 

Men nu er udseendet ikke alt, som i kan se i denne tråd.

Gud være lovet for Amino, ellers kunne det have være gået grueligt galt.

Hilsen Fru Glob

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pga. vores helt utilfredsstillende samarbejde – både under og efter udførslen af opgaven – med Scandesigns så vil jeg, på trods af trådens alder, poste en kommentar. Vi kan på ingen måde anbefale firmaet. Scandesigns lover en masse, laver også et fornuftigt indledende stykke arbejde men får aldrig ’skibet’ søsat og alle detaljerne på plads. Vi købte en webshop for ca. 75.000 kr. (design og opsætning), men efter at have kæmpet med Scandesigns i over et år, for at få dem til at løse alle de små og mellemstore problemer, opgav vi og flyttede den over til Dandomain, hvor altid pålidelige Cygnet.dk, uploadede designet på kort tid.

Vi havde desværre betalt alle 75.000 før shoppen var endelig færdig (man tror jo som udgangspunkt på hvad folk siger), men opsagde naturligvis straks vores hosting abonnement. 6 mdr. senere sender de stadig regninger (og rykkere igennem Svea Finans) for opsagt hosting. Det bekræfter blot vores indtryk af at Scandesigns er et firma der leverer halvfærdige løsninger.  

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft møde med dem angående en stor opgave for mit firma, men endte med at samarbejde med et andet firma. Det har dog udelukkende noget at gøre med, at vi har et godt samarbejde med det andet firma.

Jeg kan huske fra mit møde med Scandesigns, at de har nogle fantastiske referencer. Mit firma har også samarbejdet med dem i andre afdelinger, og jeg har kun hørt godt om dem, så jeg tror du er i trygge hænder.

Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan tilslutte mig rækken af utilfredse kunder. Scandesigns har ikke formået at færdiggøre en løsning for mig og holder ikke indgåede aftaler. Det har været et dyrt bekendtskab.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)