Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Party-Lite.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste og jeg sad idag og ledte efter en indtægtsmulighed som homeparty et eller andet, og rendte ind i noget der hedder party-lite. 

Er der nogle af jer herinde der kender til det?  Vi har fundet ud af at det er MLM, hvilket i bund og grund vel egentligt er ligegyldigt, vi mangler bare lige lidt info om firmaet osv. 

Man skal kontakte en konsulent som de kalder det, for at få info, og derfor spørger jeg nu jer, om I kender noget til firmaet.

Hilsen

Per

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har hørt om et koncept med duftlys, stearinlys og det kunne måske være det koncept. Jeg kender det ikke nærmere - men udover produktet er det vigtigt at kigge nærmere på bonusplan, firmaets stabilitet (har det vist succes) - om der er gode sparrings og træningsmuligheder og mange andre ting.

Jeg arbejder selv fuldtids med MLM - og det er den HELT rigtige vej til enten fuldtids, livsstils eller ekstraindtægt (der starter alle jo alligevel).

I er meget velkomne til at kontakte mig via telefon - hvis I ønsker at drøfte hvilke ting I evt. skal kigge efter når I vælger MLM selskab at arbejde med.

I kan kontakte mig på 21 92 24 64 Smile

De bedste hilsner

Lillian Pabst

 

 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg ved der er lidt i Sønderjylland, men er vist ikke rigtig slået i gennem.

Jeg har sendt en mail med noget info.

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender en på sjælland der sælger party lite, og er meget glad for deres produkter, hvordan indtægterne er ved jeg desværre ikke noget om. jeg har set deres katalog et par gange og syntes deres produkter virker meget dyre, men det er da bare at kontakte deres konsulent og få noget mere at vide.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også vores umiddelbare holdning til det, da vi fandt en reklame derinde. Men nu vil jeg prøve at få kontakt til en af dem, og se hvad de har at tilbyde.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg tror faktisk ikke at pary-lite er MLM men kun direkte salg - d.v.s du kan ikke oplære partnere og få en procentdel af deres salg - men kun få provision af dit eget salg.

Derudover så kunne jeg godt være lidt i tvivl om hvorledes markedet er for duftlys - da jeg ved at det er mange der ikke bryder sig om dem, og som hvis de har problemer med luftvejene ikke kan tåle dem (der kan måske være forskel på kvaliteten af lys),

Hører gerne, da det altid er interessant at høre hvad der sker ude i landet :-)

mvh

Lillian Pabst

 

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Lilian har ret i, at party-lite ikke er MLM. Det er ren homesalg. Mrn du kan have nogle sælger under dig og får lidt procenter af deres salg.

Som Lilian skrev til dig, så er det vigtig, at du informerer dig meget nøje om en for dig mulig samarbejdspartner og at du kan identificere dig selv med såvel firmaet, firmaets etiske fremtræden og produkterne, inden du giver dig i kast med noget. Det kræver lidt fodarbejde, men du kan da sikkert få råd og vejledning her på amino.

For den rette person er der jo mange muligheder i MLM/NM. Det gælder bare om at finde den rette samarbejdspartner.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per!

Kender en der har prøvet det, men holdt op. Sagde at produkterne var gode, men det vanskelige lå i at folk syntes priserne var for dyre.

De bedste hilsener

Hans Peter.

Fra Bredebro
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er Partylite konsulent. Det har jeg været i tre år, og er godt tilfreds. Jeg har prøvet andre MLM firmaer, men er blevet hængende ved Partylite af flere grunde:

1. Jeg skal ikke have et varelager. De produkter jeg bruger til demonstration, har været omkostningsfri.

2. Der er ingen der råber ad mig, hvis jeg ikke sælger. Så går jeg bare glip af diverse kampagner.

3. Jeg har intet med kundernes betaling at gøre. De betaler til vognmand ved leverance.

4. Jeg tjener minimum 20% på salget. Og har fået nogle fede rejser med alt betalt : Athen, Boston og til maj Dubai.

5. Jeg tjener mine penge ved at komme til aftenkaffe i et hyggeligt privat hjem, sammen med glade mennesker.

Ok det lyder måske meget rosenrødt, men historien er selvfølgelig meget længere, og jeg vil gerne uddybe det hvis i kontakter mig.

Med venlig hilsen

Johann Nyborg

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)