Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm venligst min webshop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er god til mange ting ang. import mv.

Hej Guru

Her er en tanke jeg synes du skal overveje inspireret af Danske Banks reklamer med mottoet "Gør det du er god til". Det er mit indtryk at der er langt flere der er gode til at lave webshops end der er folk der har forstand på import m.m. Der er mange der efterspørger Dropshippere* herinde på forummet, men svaret er oftest larmende tavshed. Hvis du nedsætter dig som dropshipper får du følgende fordele:

1) Dine varer sælges af langt flere websider / kanaler

2) Du bliver langt mindre afhængig af omsætning fra din egen hjemmeside der kan fungere som Showroom

3) Du trækker gratis på andres erfaringer mht. design og opbygning af hjemmesider

4) Forhåbentlig får du frigjort ressourcer til at opstøve nye mærker / varer til bixen, hvilket er noget af det du er aller bedst til.

*) Som Dropshipper har du varerene på lager og sender disse ud til slutkunderne når kommisionssælgerne sælger varen gennem deres webshops. Jeg forudser at hvis du laver en side om dette på din hjemmeside og laver lidt søgeoptimering plus adwords på dette, vil du hurtigt blive kontaktet af interesserede.

/Jesper

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)