Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla SEO Kursus - Pris kr. 232 - 0 kr for ledige!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ofte spørgsmål om Joomla og SEO her på Amino så derfor har vi i samarbejde med IBC (International Business Colleage) i Kolding stablet et Joomla SEO Strategi kursus på benene.

Der er undervisning følgende dage fra 9-16:
11.-12. oktober 2010

Jeg forestår altså personligt undervisningen i de 2 dage hvor fokus er 100% på Joomla SEO - Så hvis du har et Joomla website og for alvor vil have nogle gode tips, ideér og råd til hvordan du kan arbejdere videre med dit Joomla website med SEO, såvel teknisk som organisk - Så har der aldrig været en bedre chance i DK Big Smile

Læs det fulde opslag:

http://www.itkurser.net/index.php?/Kurser-og-uddannelser/Joomla-SEO/joomla-seo.html

Ps. pladserne går hurtigt så tænk ikke for længe over det :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ved at være sidste chance for dem som vil med - Der er meget få pladser tilbage på kurset :)

Det bliver ganske enkelt ikke billigere end 232 kr for 2 dages undervisning!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandme billigt!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du at holde noget lignende på Sjælland?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lever jo af at være Joomla eksperter og et af verdens største udviklingshuse på Joomla i dag - men vi laver faktisk slet ikke kurser normalt - Det er kun i samarbejde med reelle uddannelsesinstitutioner og i formaliseret forløb vi indgår i samarbejde omkring Joomla kurser.

Så det er faktisk et kursus som International Business Collage i Kolding står bag og derfor er prisen som den er fordi det kører i et formaliseret uddannelsesforløb og på en rigtig uddannelsesinstitution - Jeg har så sagt ja til at komme og undervise i de 2 dage og vi har også givet tilsagn om at undervise i et Joomla Webshop kursus der kører her i efteråret også - Men ellers så er det IBC's egne undervisere der står bag hele rækken af uddannelsesforløb og kurser som inkludere Joomla Smile

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nej med andre ord :-(
Jeg overvejer lige, men har svært ved at tage to hele dage ud af kalenderen (havde det været på Sjælland kunne jeg klare en del af arbejdet om aftenen)
Ærgeligt at jeg ikke har set det før nu :-)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc

Fik blot den idé, da kursuspladserne er ved at være optaget, at du kan lave en blog med Joomla SEO intro for Amino brugere, efter dit kursus.

Det vil mange Amino brugere sikkert sætte pris på.

Jeg har ikke en Joomla hjemmeside, men vil meget gerne lytte med fra sidelinjen for at at blive klogere på Joomla.

Mvh

Holger

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person
Fra Sabro
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Og til dem der er så uheldige ikke at kunne komme med på kurset, så er der lidt gode råd om Joomla søgemaskineoptimering her fra Marcel Fuursted Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal man måske lige pointere at man _aldrig_ bør bruge Joomlas indbyggede SEO - så selvom det da er nogle ok råd Marcel har kopieret ind på dansk så bør man absolut ikke vælge at gå den vej men bør i stedet benytte sig af en udvidelse som f.eks. sh404sef - hvilket også løser flere af de problemer som der er beskrevet på Marcels blog.

Det er jo essentielt at man gør tingene så optimalt som muligt - når nu man arbejder med Joomla søgemaskineoptimering.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)