Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny webshop - haster!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har skiftet udbyder af vores webshop for ca halvanden måned siden. Desværre er dem vi har skiftet over til det værste bras, med det resultat, at vores shop ikke har fungeret i halvanden måned.

NU GIDER JEG IKKE SKIFTE FLERE GANGE! - Og vil derfor gerne have nogle råd til hvor vi skal flytte hen.

Her er de krav vi har til shoppen:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

Unikt design

God SEO

Gavekort

Mulighed for at trække komplet lagerliste ud

Varianter

Store og klare billeder,evt zoom

Lave selektion på kunder der har købt bestemt produkt/mærke og sende mails til disse kun.

"Nyheder+rabat ikoner"

Nyhedsbrevsmodul

 

Disse kriterier er mig bekendt ganske normale. Vi vil alligevel gerne være et sted hvor der er muligheder for at kunne få flere muligheder på, eller evt kunne komme med forslag til nye funktioner, derfor tænker jeg et open source.

 

Shoppen skal ikke koste noget i opstart, men være et løbende abonnement, jeg ved godt det ikke er den bedste løsning, men det er det vi har råd til.

Skal koste under 1000kr om måneden for selve shoppen.

Er ikke interesseret i Dandomain og Scannet.

 

Nogen der kan hjælpe? Det er dyrt når ens shop ikke har kørt halvanden måned:0(

Finkena

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det burde vi kunne være Jer behjælpelige med!

Ligger I inde med et unikt design, der kan flyttes over i en ny løsning, eller skal der udvikles et nyt fra bunden?

Mvh.

Morten

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:
NU GIDER JEG IKKE SKIFTE FLERE GANGE! - Og vil derfor gerne have nogle råd til hvor vi skal flytte hen.

 

Sørg for at få nogle referencer på den næste udbydeer og gå ikke kun efter pris. Det kan godt være være lidt dyrere med en ordentligt løsning, til gengæld er det også dyrt når ens shop ikke virker

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:
NU GIDER JEG IKKE SKIFTE FLERE GANGE! - Og vil derfor gerne have nogle råd til hvor vi skal flytte hen.

 

Sørg for at få nogle referencer på den næste udbydeer og gå ikke kun efter pris. Det kan godt være være lidt dyrere med en ordentligt løsning, til gengæld er det også dyrt når ens shop ikke virker

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:
Shoppen skal ikke koste noget i opstart

 

Det bliver nok svært at finde nogen som vil integrere et hvilket som helst design i deres shopløsning gratis, når i nu samtidig vil have unikt design.

Se evt. på bgsys.dk eller goldenplanet.dk (vælg bgsys hvis valget står mellem de to)...Her for du meget for pengene.

 

Jimmy

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan lavere en løsning på Joomla + redSHOP ret hurtigt.

Tag kontakt til en af mine folk Bo på 23 888 773 eller Nikolaj på 23 888 771 og tag en snak om mulighederne :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Så vidt jeg kan se på jeres side, er der en del opstartspriser?

Jeg ved hvordan siden skal se ud, og jeg har i og for sig næsten en skabelon, men tror den skal bygges op fra bunden, er nemlig ikke en haj i photoshop, så kan ikke lave den selv. Men det firma vi er rykket over til, har lavet et forslag, og det synes jeg fint om, der skal bare rykkes lidt rundt på boksene.

Grunden til vi ikke har råd til en løsning hvor der er opstartspriser, er at vi i forvejen har betalt det andet firma på forhånd, og at vores shop selvfølgelig ikke har tjent nogen penge ind det sidste stykke tid!

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnick,

Personligt er jeg jo helt vild med jeres system, men vi har desværre ikke råd til det da det er en "engangs" investering og ikke må månedsbasis.

Men havde vi pengene, havde jeg valgt din shopløsning, for den har nogle fede features som vi ville kunne bruge.

Finkena

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Vi finder en løsning!

Har du mulighed for at sende mig noget på det du har? Blot så jeg kan bedømme om vi kan være med rent prismæssigt.

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Finkena:
Shoppen skal ikke koste noget i opstart

 

Det bliver nok svært at finde nogen som vil integrere et hvilket som helst design i deres shopløsning gratis, når i nu samtidig vil have unikt design.

Se evt. på bgsys.dk eller goldenplanet.dk (vælg bgsys hvis valget står mellem de to)...Her for du meget for pengene.

 

Jimmy

 

Hej Jimmy,

Unikt er nok forkert formuleret, jeg ønsker blot den kan tilpasses i farver og bokse, så helt unikt behøver det ikke være:)

 

Finkena

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)