Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - på facebook

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Den fine mulighed for at sætte reklamer på FLMB virker den lige pt ? Jeg kan nemlig ikke få dem oprettet, får bare en tom hvid side når jeg prøver at gøre noget :-(

Måske relevant for Thomas også :-) 

 

Hej Mikkel

Hvad er FLMB? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den ekstra boks man sætter ind på sin facebook side så man kan få reklamer lagt ind på sin side :-)

Jeg kan desværre bare ikke lige få det til at fungere :-(

men arbejder på sagen

 

mikkel

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen, der kan fortælle mig om, det helst skal være en side eller en gruppe? Hvad egner sig bedst til Affiliate? :-)

Jeg kan godt se, hvordan man opretter en gruppe, men kan ikke finde ud af, hvordan jeg opretter en side.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

er lige med på en lytter

Fra Århus
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

har tjekket din side ud og flot med så mange fans - har selv lige lavet en side på fb men hvordan får jeg nye fans har selvfølgelig inviteret min venner og skrevet nogle feeds osv - men kender du et par fif til hvordan man kommer hurtigt igang?

 

på forhånd tak

brian

 

 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

har tjekket din side ud og flot med så mange fans - har selv lige lavet en side på fb men hvordan får jeg nye fans har selvfølgelig inviteret min venner og skrevet nogle feeds osv - men kender du et par fif til hvordan man kommer hurtigt igang?

 

på forhånd tak

brian

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoer,

Vi har endelig fået vores Database med over 30 mill. forbruger sat op til CPM, CPA !!!!

I denne database har alle forbruger givet os 100% accept på at sende dem kvalitets tilbud inde for rejser,spil,ydelser,advokat bistand,ejendomme,b2b som er nogle af de områder vores forbruger har brug for, det skal siges at alle vores forbruger har kredit kort

De lande vi har focus på og har ret stor succes i er følgende : DK,Sverige,Norge,Finland,Frankrig,Italien,Portugal,Spanien,Canada,USA, hele øst Europa, Tyrkiet, Tyskland,Holland og mange flere.

Dette er ikke gamle leads / forbruger de er max 3 mdr. gamle og vi opdatere hele tiden og vokser med opgaven, en ret konkret måde at maksimere markedsføring med de rette tilbud til de rette grupper.

med venlig hilsen

Netdetektiven


Side 3 ud af 3 (29 indlæg)