Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan indstiller jeg mine Google kampagner til en max konverteringspris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe haft google adwords kampagner, og de kører for sin vis godt. Min største problem er at konverteringsprisen er alt for høj. Er der nogen som kan fortælle mig hvorledes jeg sætter en max. pris på en konvertering pr kampagne således jeg bedre kan styre det.

Bedste hilsner

Bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bettina,

Det du efterspørger er noget ved de grundlæggende kampagneindstillinger. 

Du skal derfor gå ind under Indstillinger og gå ned til feltet Budgivning og Budget. Herefter klikker du på rediger og du får nedenstående box frem. Dernæst vælger du Fokuser på konverteringer og tryk gem (vigtigt). 

Nu skal du så sætte CPA-bud på annoncegruppe og søgeordsniveau.

 

I min mening er det dog en meget midlertidig løsning og ændrer ikke ved det faktum, at dine kampagner ikke performer.

Ovenstående gør ikke noget ved de annoncer, som ikke virker optimalt. Ej bruger den negative søgord eller andre indstillinger, som kræves for at få det meste ud af AdWords. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for dit svar. Det gav mig i alt fald et indblik i hvor jeg styrer det. Det er en professionel som har lavet kampagnerne, men jeg synes de er for dyre pr konvertering.

Hilsner

Bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hvad gør jeg galt når en det ved flere af mine kampagner ikke er muligt at trykke i det felt du anviser? Google siger der ikke er data nok til det.

Hilsner

bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Så skal du slå den 'professionelle' i hovedet, som har lavet dine kampagner. 

Nej, det betyder, at den kampagne, som du prøver at sætte CPA-budgivning på ikke har over 15 konverteringer de sidste 30 dage. 

Så kan jeg da godt forstå, at du synes, at det er dyrt. Lige for at rette mig selv, så behøver det dog ikke være den 'professionelles' skyld. 

Jeg gav Charlotte og Lene en mulighed for at få en gratis kontogennemgang igår og den har de begge været meget glade for. Jeg vil give dig samme mulighed. Send mig en mail på al@ppcprofit.dk og så kan vi aftale detaljerne. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)