Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny ide.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg fik for 1 år og 2 måneder siden en ekstremt god ide, den er faktisk så god at den kan rede liv.

Jeg har nu brugt et år på at google og søge om der var alternativer. Jeg har snakket med min far som pt. har et større transport firma om hvad jeg skulle gøre, da han mener at ideen holder vand. Det er således at jeg er nået til at hul i vejen. Jeg har undersøgt om det er lavet, og kan intet finde på det, men hvordan kommer jeg videre? Jeg tør af gode grunde ikke oplyse hvad min ide går ud på. Jeg bliver nødt til at søge om der er mulighed på at få patent på ideen, selvom at jeg godt ved hvor dyrt dette er, men er der en database om patenter? Min far fortalte mig desuden om noget der hedder Iværksætter Fyn, hvor man kan søge hjælp, er der nogle der kender til dette? Da jeg søgte på google var der ikke rigtigt andre hits en amino.

Med Venlig Hilsen

Asmus

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asmus.

Først og fremmest, tillykke med den gode idé. De hænger jo ikke på træerne :). Mig og min ven og kollega, er selv godt i gang med at blive selvstændige, og vi har også kommet på en rigtig godt koncept. For at få så meget input fra forskellige fronter, har vi selv opsøgt Startvaekst.dk i Odense, som ligger ude i Forskerparken ved Syddansk Universitet i Odense. Vi har møde derude på Mandag :). Det vil jeg tro er det nemmeste sted, nu du er fra Fyn :).

 

Venlig hilsen

 

Stefan Sjørslev

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

European Patent Attorney og Partner hos Guardian IPC.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha uha Mogens, skræm nu ikke livet helt af ham Wink

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle links og gode råd! Det er virkeligt brugbart. Men dog meget materiale jeg lige skal have læst igennem.

Og jeg bliver skam ikke skræmt væk. Måske må jeg bare udnytte det jeg kan også finde en vej frem der fra!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)