Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidelse af Dandomain pris udregning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg bruger Dandomain platform til min webshop og står i det problem, at når jeg skal regner en given pris ud pr. bredde x længde kan jeg ikke bruge Dandomain. Jeg har fundet hvilken opsætning og hvordan det skal se ud men har ikke selv så meget styr på html  og programmering osv..

 

Problemmet går i sin enkelthed ud på at når jeg sælger et tæppe, som kunden skal bruge et stykke på 400 x 453 cm. vil jeg gerne have at de med det samme kan se prisen og selv regne den ud ved at skrive vilkårlige tal ind.

 

Jeg ved som sagt godt hvordan det skal se ud og kan også henvise til andre tæppe shop som har denne funktion, jeg kan bare ikke få det til at virke.

 

Så hvis der er nogen der kan hjælpe må de meget gerne skrive herinde. Tak.

 


Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Du siger at andre shops kan gøre dette-
Har du andre dandomæne shops der kan det du søger ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Du finder næppe sådan en funktion i en standardshop som Dandomains.

Prøv at henvise til nogen af de andre, måske vi derfra kan se leverandøren af shopsoftwaren. Så kan du jo tage kontakt til denne og hører om de også vil sælge dig sådan en funktion.

 

Hvis du er meget opsat på specialfunktioner skal du nok budgettere med mellem 10.000 og op til 30.000 kr. for udviklingen af en mere brugertilpasset shop - alt efter hvilke funktioner du ønsker.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det er f.eks. www.jemtex.dk du kan se det på. Hvis i går ind under væg- væg tæpper og vælger sisal og vælge mønstrer og farve. Så kommer i ind til udregning af prisen. Her kan vælges bredde, længden. Prisen pr. m2 er fast  og så regner det selv det samlede pris ud..

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-12-2006 12:45:07
Forfatter: Din Tæppekæde
Hej


Det er f.eks. www.jemtex.dk du kan se det på. Hvis i går ind under væg- væg tæpper og vælger sisal og vælge mønstrer og farve. Så kommer i ind til udregning af prisen. Her kan vælges bredde, længden. Prisen pr. m2 er fast&nbsp; og så regner det selv det samlede pris ud..


Nu har jeg kun lige kigget hurtigt på deres side, men det lader til at være specialeprogrammering.
Kan sagtens følge dig i, at du synes den form for funktioner er smarte og sikkert også det rette hvis planlægger noget stort med den internetforretning. Men du finder ikke den slags funktioner i nogen af de standardshops (jeg kender til) der er på markedet i dag.

Det bedste herfra er, at du gør op med dig selv om du ønsker at droppe hvad du har ved Dandomain og får lavet en specialshop, eller om du mener det er for dyrt i forhold til hvad du har af forventninger til din shop og dens salgs.
Fordelen ved en specialudviklet shop er, at du selv har mulighed for at bestemme alt hvad angår design, funktioner og muligheder. Den kan stadig godt baserer sig på nogle standard-grundmoduler som derfra udvikles til det behov du måtte have.


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
det jeg tænker på er om man ikke kan tage den funktion fra jemtex og sætte ind i min shop... Jeg har også en anden side sm bruger Dandomain, den hedder www.alttilgulvet.dk. og det har også lagt en form for denne funktion ind. måske denne er bedre og nemmere at bruge og kan passe til min shop da de begge er fra Dandomain?
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Så meget kender jeg så ikke til Dandomains shopsystem
Men prøv evt. at tage kontakt til Kristian Sørensen fra Cygnet.dk - han har vist tidligere lavet noget i Dandomains system har jeg ladet mig fortælle.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lige ved at tro du blot skal have et Produktkonfigurator modul.

Her kan du så definere hvordan kunden kan ''sætte gulvet sammen''

 

Jeg er lidt i tvivl om det kan lade sig gøre, men ring til Dandomain og få et modul på prøve inden du køber det gør vi altid.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
ok.. takker svarerne.. prøver at gå videre...  Skal have det op og køre for ellers bliver det for besværligt når jeg har så mange produkter.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)