Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe - Tilføjelse af ny fane.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære aminoer :-)

Jeg har planer om at starte en facebook gruppe, som jeg vil prøve at tjene lidt på ved hjælp af Affiliate marketing :-)
Jeg har lavet en testgruppe, men jeg har et lille problem.
Jeg skal ha' tilføjet en ny fane, som alle folk starter med at komme ind på når de trykker sig ind på gruppen.(Der vil jeg så have et par reklamebannere op eller noget i den stil). Jeg har fundet det "X" jeg skal trykke på for at tilføje en ny fane, men den vil kun give mig lov til at tilføje en Debat fane. Jeg vil selvfølgelig gerne have at den skal hedde noget lidt mere tiltrækkende, så der er større chance for at folk trykker sig ind på den :-)

Håber der er hjælp at finde derude!

Fortsat god torsdag ;-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel - www.billigt-proteinpulver.dk:
Jeg har planer om at starte en facebook gruppe, som jeg vil prøve at tjene lidt på ved hjælp af Affiliate marketing :-)

Jeg håber sandelig du fortæller dine facebookbrugere at du vidergiver deres e-mailadresser og navne hvis det er det du har tænkt dig.

Jeg kender en der har rettet sag an mod en person som har brugt facebook til at opsamle e-mail adresser og solgt dem til affiliate virksomheder, uden at fortælle brugerne at deres mails og navne bliver videregivet, som kan spamme en med konkurrencer, tilbud og nyhedsbreve.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg har ikke tænkt mig at videregive nogle oplysninger, jeg vil bare have nogle reklamebannere på en af fanerne, og så vil jeg poste nogle forskellige tilbud på væggen nogle gange, og så håbe på at folk vil trykke sig ind, og måske købe noget igennem mit link :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være nogle af jer kloge mennesker der kan hjælpe mig ;-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i en applikation der hedder "FBML", du skal bare søge efter det inde på selve Facebook. Så kan du lave en fane i HTML :)
Mere kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg ikke selv har prøvet det desværre. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at rodde lidt med det, men jeg kan ikke rigtigt finde hoved eller hale i det.

Er der ingen der har en guide til det eller lignende? Jeg har prøvet at google men kan ikke finde noget ordenligt desværre!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal kigge på en facebook PAGE/side i stedet for...

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)