Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på Facebook - Virker det?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

Vi har en Facebook fanside og annoncering sat op, og vi er rigig glade for resultatet indtil videre.

Vores produkt er lidt specielt og "håndlavet", hvilket vil sige at vi ikke direkte sælger en hyldevare, men jeg vil tro det kan laves alt efter hvilket publikum/kunder man ønsker eller produkt man sælger.

Vi har lige nu mere end 5100 fans af vores side og det er støt stigende. Vi har en del konkurrencer kørende som tiltrækker en del opmærksomhed, og på det sidste har vi også fået mange ekstra modtagere af vores nyhedsbrev af denne vej.
Vi bruger lige nu en speciel samling Facebook applikationer(Northsocial) og det giver god ekstra funktionalitet mht at få nye fans/nyhedsbrevsmodtagere, og trafik og salg i vores webshop.

Så vores erfaring er rigtig god, og vi lærer stadigvæk en masse. Vi er ved at være klar til en større optimering nu, og har endnu større forventninger til Facebook annonceringen efter det er på plads.

Du kan se vores facebook side her:  www.facebook.dk/fotoiglas og webshoppen her: www.fotoiglas.dk

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive her eller kontakte mig direkte... :-)

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

""Du kan se vores facebook side her:  www.facebook.dk/fotoiglas og webshoppen her: www.fotoiglas.dk""

Det er sku flot - og over 5.000,- fans Yes

Sikkert en god ide med nyhedsbrevstilmelding på fansiden...

 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

Jeg vil vurdere, at du med dit veldefinerede segment kan få rigtig gode resultater med Facebook annoncering. Din klikpris vil helt sikkert kunne komme under 2,- kroner per klik.

Jeg lever af at sælge Facebook annoncering til virksomheder i 27 lande, heraf hundredvis af webshops i Skandinavien.

Da vi har rigtig travlt - og jeg har forbrudt mig mod din regel i indlægget - så vil jeg gerne frabede dig, at du kontakter mig - men i stedet tager en konkurrent.

Held og lykke med projektet

Robin Roy Hansen

GoSocial.dk

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)