Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning: Markedsføring og PR

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.


I forlængelse af denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=10150, bliver den her oprettet.


Jeg interesserer mig som sagt for markedsføring, PR og events. Jeg havde egentlig planlagt at rådgivning indenfor events og eventmarkedsføring, skulle være mine eneste områder, men det kan i de fleste projekter ikke stå alene. Desuden kan jeg ikke nedtrykke min interesse for online og offline markedsføring og PR mere:-)


Jeg søger derfor, som i min anden tråd, et par virksomheder/projekter, der kan bruge rådgivning inden for markedsføring og PR, for at få noget erfaring, nogle referencer og cases. Det kan være du vil koncentrere dig om det du er god til, eller simpelthen ikke har tid. Så brug mig:-)


Jeg er kreativ og innovativ(hvis jeg selv skulle sige det). Alt bliver lavet med respekt for koncept, politikker og budget. Igen er tilbuddet på 250,- - Igen, et symbolsk beløb!


Tilbuddet indeholder:

Udarbejdelse af forslag til markedsføring og muligheder for PR i tråd med selve firmaets koncept og allerede eksisterende markedsføring.

Du modtager mine ideer og tanker, og udvælger dem du vil bruge. Derefter arbejder vi sammen videre på, at få det mest optimale ud af ressourcerne.

 


Kontakt mig på:

post(a)mobildiskotek-forza.dk

eller msn:

nikolajmadsen@e-mail.dk (bruges ikke som mail)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)