Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second life? Kan det bruges til at teste ideer og produkter af?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
De eneste som "bliver" er vist ungdomshuset! ;) - de kan da være et nært eksempel, de ender nok også med at må bukke nakken :) Så de "bliver" heller ikke :D
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-12-2006 14:04:34
Forfatter: Mikkel deMib
> SL er kommer for at blive

Jeg kan ikke lade være med at kommentere dette :)
Det historiske faktum er, at intet er kommet for at blive, alting dør, alle virksomheder lukker, og selv store religioner uddør. Det har historien med 100% sikkerhed vist. Ingenting vi har skabt har overlevet evigt. Noget lever længere end andet, men alting forsvinder med tiden.

For 10 år siden ville de fleste med forstand på den slags have svoret at AltaVista ville forblive søgemaskinernes konge. De er stort set væk i dag. Nu er det Google alle 'tilbeder'. Men tror mig, Google forsvinder også. Måske ikke om 10 år, eller 20 år, men om 10.000 år er de her med 99,999% garanti ikke her mere. Intet varer evigt.

Det er det samme med evighedsmaskiner, og en af grundene til at man slet ikke kan patentere sådanne mekanismer i Danmark. Nogle maskiner har ganske vist kørt rigtig lang tid uden tilførsel af energi, men 'en evighed' er jo lang tid, så hvad nu hvis maskinen går i stå i morgen? Det er i hvert fald svært at lave en 'evighedstest' :)

Det er meget muligt at SL vil forblive i lang tid. Det betvivler jeg ikke. Men de er ikke 'kommet for at blive' - de er kommet for at dø, på samme måde som alt andet :) Men inden da, kan de sagten sætte sig dybe spor i historien, som meget andet før SL har gjort det.




Jeg vil godt bakke op om det og tilføje at man skal lige tage SL's fremgang med et gran salt, det er dog en fantastisk udvikling, men alligevel er der noget at bemærke ved deres fremgang.

Desuden er branchen inden for netop denne slags spil en der bevæger sig meget hurtigt, de firmaer der sidder på markedet i år kan godt være væk om 2. At SL er kommet for at blive tror jeg ikke på, jeg skal ikke spå, men jeg tror at visse elementer fra SL er kommet for at blive i lang tid i branchen - nok ikke i deres nuværende form men ideerne er gode nok og bliver nok udviklet af andre og Linden Labs selv. Jeg har selv tit sagt til min barslende forlovede at hun skulle kigge på SL, der må være penge at tjene hvis man har tid til at sætte sig in i tingene, avler en god ide og samler et par dygtige folk (med tid) og interresse.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er visse aspekter af sine produkter man kan teste i Second Life. Man kan teste produktets marketingværdi i forhold til andre mennesker og desuden få hurtigt respons fra et stort community på blandt andet design og funktion. Men mere tekniske tests i forbindelse med prototyper og lignende kan anbefales og klares i et andet 3D miljø. Men mht. produktets relationer til ande mennesker er der rige muligheder.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)