Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købt domæne, men hvordan e-mail?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har købt et domæne i den tro, at jeg så kunne få en e-mail med det navn i, er det helt forkert af mig at tro det eller?

f.eks. hvis jeg har købt domænet alfons, så troede jeg, eller det gør jeg stadig =) At jeg selv kunne bestemme hvad der stod foran mit domæne og så @alfons.dk ?

Jeg har købt domænet hos http://www.webhosting.dk da jeg havde hørt, at de var gode og stabile...

Håber meget, at der er en flink lille sjæl derude som gider hjælpe mig i den rigtige retning

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det super hurtige svar, jeg ser lige på om jeg kan hitte ud af det...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

zow:
Jeg har købt et domæne i den tro, at jeg så kunne få en e-mail med det navn i, er det helt forkert af mig at tro det eller?

Du har muligheden for det, men det kræver et webhotel (eller som minimum et mailhotel) at udnytte den mulighed.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alterativt kan du tilmelde dit domæne til Google Apps, det er gratis for op til 50 e-mail adresser/brugere pr. domæne. Har du ikke behov for en hjemmeside er din eneste udgift så de 45 kroner årligt for domæne registreringen.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er udelukkende for at få den e-mail endelse som jeg ønsker og det kunne jeg umiddelbart ikke gennemskue hos webhosting...

 

Tak for svar!

 

Jeg vil kigge på det ved lejlighed og måske lige melde tilbage, så andre måske kan drage hjælp af mit valg og erfaring...

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at købe mine domæner hos gratisDNS. Der kan jeg selv sætte DNS op, og via

http://www.google.com/a/cpanel/domain/new

tilmelder jeg så mine domæner til google apps. Når jeg har foretaget de DNS ændringer som beskrives under tilmeldingen til google apps kan jeg modtage mails den vej igennem (efter ca 24 timer når DNS slår igennem).

Skriv hvis du skal have hjælp.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De har skam den mulighed at du kan bestille et mailhotel, giver 10 postkasser du kan enten bruge selv eller give væk til familien, selve domænet i sig selv indeholder ikke noget medmindre du tilknytter noget til det :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)