Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte virksomheden til udlandet...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil høre hvad proceduren er, hvis man nu starter en virksomhed op i Danmark på hel normal vis, og man så efterfølgende ønsker at flytte denne til udlandet? Det kunne være hvis man nu startede en online virksomhed, som reelt set lige så godt kunne drives hvor som helst.

Bør man allerede fra starten starte op i det pågældende "udland" man evt. kunne påtænke at flytte til, eller kan man starte op på hjemmefronten (læs: Danmark) - snuse lidt til, om den ønskede succes nu også viser sig, og så derefter flytte biksen til udlandet?

 

/mmdgh

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer selv muligheden - altså at starte off shore,. men lovligt overfor det grumme skattevæsen. Hvis du søger på google og off shore, men hvis du allerede står med et ben i udlandet, så ville jeg nok vælge off shore business - som du kan google dig til-

Mvh. Gitte

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er årsagen til, at du vil flytte din virksomhed til udlandet?

Skattebesparelser eller "skjule ting"?

Det er klart, at det er billigste at starte i udlandet - da du derved sparer en masse omkostninger til flytning af virksomheden, rådgivere mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skattefordelene jeg primært tænker på. Som det ser ud nu, har jeg ingen grund til at flytte til udlandet, hverken for at drive forretning eller for at arbejde, men lad os antage, at jeg skulle være så heldig at få success med en online virksomhed, som lige så godt kunne drives fra udlandet, så ville jeg klart være fristet.

Af helt lavpraktiske årsager ønsker jeg dog at starte op herhjemme. Eksempelvis er det noget lettere at rykke familie og andre teltpæle op med rod hvis man rent faktisk har en etableret og succesfuld virksomhed som kan "bære" først.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitchen:

Jeg overvejer selv muligheden - altså at starte off shore,. men lovligt overfor det grumme skattevæsen. Hvis du søger på google og off shore, men hvis du allerede står med et ben i udlandet, så ville jeg nok vælge off shore business - som du kan google dig til-

Har du overhovedet tjekket priserne på, hva det koster at have et offshore selskab kørende?

Det er ik bare dyrt, det er MEGA dyrt!!! Alle gebyre er sindsyg høje, og hvis du vil drive en normal legal business, så virker det i min verden ik hensigtsmæssigt... Jo hvis man har et stort overskud, så man kan udnytte evt lave selskabsskatter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)