Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis FaceBook-side til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

 

Jeg kunne godt tænke mig, at komme igang med at lave nogle FaceBook-sider for folk. Derfor har jeg læst på lektien og ved nu hvordan man sætter sådan en side op professionelt.

 

Så hvis du vil have sat en side op ordentligt, skal du ikke tøve med at hive fat i undertegnede.

 

Problemet er imidlertid, at jeg jo gerne skal have nogle referencer, inden jeg tillader mig at tage penge for det.

Derfor vil jeg gerne tilbyde en håndfuld Aminoer, at få sat en side op for deres virksomhed.

 

Jeg regner med at lave tage imod 3-4 opgaver via denne tråd. Så skynd dig, hvis du vil nyde godt af tilbuddet.

 

Hvad din virksomhed beskæftiger sig med er for mig underordnet - jeg skal nok lave det ordentligt, ligegyldigt hvad branchen er. Jeg forbeholder mig dog retten til at sortere lidt, hvis der er mange brancheoverlap. Dvs. hvis de 3-4 første, der melder sig, alle sælger grønne badebolde. Ja så tillader jeg mig altså at vælge nummer 5 på listen, til en af pladserne, hvis han/hun f.eks. sælger blå klovnenæser.

 

I kan enten kontakte mig herinde (PM) eller via min mail: kontakt [snabel-a] famama.dk

 

Venlig Hilsen

Kim

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk. Har sendt PB Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tilbud vil jeg da meget gerne tage imod :-)

Mvh. Jonas
/ smartphoneguide.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er frisk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg jo lige fået lavet en for www.sliknet.dk Smile

Men måske for min anden virksomhed www.thai-invest.dk  - salg af ejendomme i Thailand, hvis du synes det er spændende ?

Takker på forhånd , også selvom jeg ikke skulle komme imellem de udvalgte .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også gerne tage i mod tilbudet hvis der stadig er plads

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - jeg havde ellers regnet med jeg blev nødt til at bumpe tråden et par gange, før jeg kunne få book'et alle pladserne. Men der er allerede overbook'et.

 

Så jeg må desværre lukke tilbuddet ned nu :/

 

Men dem der har henvendt sig indtil nu skal jeg nok lave en side for :)

 

Hilsen

Kim

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Hold da op - jeg havde ellers regnet med jeg blev nødt til at bumpe tråden et par gange, før jeg kunne få book'et alle pladserne. Men der er allerede overbook'et.

 

Så jeg må desværre lukke tilbuddet ned nu :/

 

Men dem der har henvendt sig indtil nu skal jeg nok lave en side for :)

 

Hilsen

Kim

Damn så sku jeg have været hurtigere for www.fakturaservice.dk Stick out tongue

 

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil godt lige benytte lejligheden til at rose Fama's glimrende arbejde - jeg var en af de heldige, der fik designet en Facebook side i denne omgang, og jeg er meget glad for resultatet Smile

Derudover har Fama været rigtig behagelig at arbejde sammen med, så han får de bedste anbefalinger herfra Yes

Døm selv: Hundenyheder på Facebook

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Line:
jeg var en af de heldige, der fik designet en Facebook side i denne omgang, og jeg er meget glad for resultatet Smile

 

Tusinde tak for de venlige ord.... Og så skal det også lige siges at hundenyheder.dk faktisk er en skidegod side - jeg er ihvertfald blevet fast læser, og jeg har ikke engang en hund :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)