Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et godt navn til en online shop med tilbehør til hunde og katte..

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Først og fremmest er det lækkert med et forum for iværksættere, og jeg håber meget I kan hjælpe mig!! :-)

Min kæreste og jeg skal til at starte en webshop op, og skal i den forbindelse finde på et navn... Problemet er bare at vi ikke kan finde på et godt et vi synes om. Shoppen kommer til at sælge tilbehør til hunde og katte, primært halsbånd, hundesnore m.fl. og henvender sig til privatpersoner.

Er der nogen der ligger inde med et godt navn som vi kan bruge? Forslagene må gerne være både danske og engelske ord. 

På forhånd mange tak for jeres hjælp!! :-)

Mvh.
Pernille 

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi beskæftiger os indenfor det område I snart bevæger jer ind på, så vi ser mange domæner indenfor denne kategori.

Det vigtigste er at det er nemt at stave til, og alle vil kunne stave det efter at have hørt det udtalt.

Find et ord som ikke eksisterer. Der findes utallige sites som "Hannes hundeshop" og den slags, og det signalerer ikke meget personlighed. Et sjovt navn, som f.eks doggii.dk (kun et eksempel), er derimod sjovt og unikt.

 

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi havde også tænkt på noget catchy, men det er åbenbart sværere. Synes faktisk din ide med doggii er meget god, hvis det var en shop kun henvendt til hunde. Vi vil dog gerne ramme både katte og hunde.

Vi har bl.a. overvejet petworld, petonline, yourpet, nicepet, men de er enten optaget eller også rammer de ikke liiige i øjet :-)

Andre med nogle gode forslag?

Mvh.
Pernille 

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - glemte helt at sige mange tak for dit forslag!! Tak :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

PetThings:

Hej Aminoer,

Først og fremmest er det lækkert med et forum for iværksættere, og jeg håber meget I kan hjælpe mig!! :-)

Min kæreste og jeg skal til at starte en webshop op, og skal i den forbindelse finde på et navn... Problemet er bare at vi ikke kan finde på et godt et vi synes om. Shoppen kommer til at sælge tilbehør til hunde og katte, primært halsbånd, hundesnore m.fl. og henvender sig til privatpersoner.

Er der nogen der ligger inde med et godt navn som vi kan bruge? Forslagene må gerne være både danske og engelske ord. 

På forhånd mange tak for jeres hjælp!! :-)

Mvh.
Pernille 

Hej Pernille

Så lige hurtig indlægget, og tænkte egentlig ikke så meget, før der bare lige fløj et navn ind i hovedet på mig. Tænkte på om PETRIES.dk måske var en idé. Du ved.... Pets Accessories... ???

Hilsen

Anders

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at du bør vælge et navn, der ikke indeholder et navn som "pet" eller "dyr" eller noget.

Amino hedder også Amino og ikke iværksætterforum.dk - Amino er jo efterhånden nærmest et brand, så det er en fordel, hvis du spørger mig, at du finder på et kreativt navn.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for dit bud! Jeg tror desværre at Petries bliver for svært for kunderne at stave til hvis de kun hører navnet? Eller er det bare mig?

Jeg synes Lars' forslag er rigtig godt - noget alla det samme du er inde på Anders - med at komme på et catchy navn der måske ikke helt lyder "dyre-agtig" :-)

Jeg må lige gå i tænkeboksen.... I mellem tiden ville det være fedt hvis andre havde nogle bud?

Mvh.
Pernille 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Huka (HUnd-KAt) Tror også det er ledet som huka.dk

Ej, okay den holder nok ikke helt...

Vi prøver igen Wink

Mvh

KennetO

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ledet..??? hmmm ledigt....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med katchy.dk ? Det er ledigt.

 

Mvh.

Brian

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)