Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 måned gammelt affiliate site, ris ros?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har netop lanceret mit nye affiliate site og vil meget gerne have at i lige kigger på det så jeg kan forbedre det eller ændre på nogle ting der ikke lige fungerer.

Sitet hedder www.iphonegorillaz.dk og omhandler sjovt nok iPhones..dog ingen gorillaer pt. Wink

Jeg prøver at skrive noget orginalt indhold der ikke findes, ellers er der nyheder og sjove videoer også.

Kig på det og fortæl endelig hvad i synes :)

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig fedt themes.
Dejlig nem at finde rundt i.
Jamen jeg elsker den (: Bare ærgeligt jeg ikke har Iphone, forbi så ved jeg hvor jeg skulle gå hen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig side!

Vi kører et affiliateprogram hos Partner-ads for MobilTjek. Hvis du har lyst til at henvise til en prissammenligning på de forskellige iPhones, så kan du hente vores kampagne Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Nicolaj! det godt at høre go' feedback fra selveste mr. affiliate på Amino Wink

Jeg har hermed ansøgt om dit affiliateprogram på partner-ads så må jeg lige finde på en god måde at præsentere indholdet på..

 

Også tak til Mads, den nye iPhone 4 siger dig ikke noget? :)

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Silent Arts:

Jeg har hermed ansøgt om dit affiliateprogram på partner-ads så må jeg lige finde på en god måde at præsentere indholdet på..

Godkendt Big Smile

Det skulle være muligt at deeplinke til de sider der passer bedst til dit indhold. God fornøjelse!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot design Smile

i stedet for mørk banner farve og lidt mere mørkere tekstfarve , ville jeg skrive med lys farve på mørke for den mørke tekst der er i banner er nærmeste ulæselig

Ser mystisk ud bunden af siden der et meget langt stykke kun sort lad siden slutte , hvor der intet står .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Super flot design Smile

i stedet for mørk banner farve og lidt mere mørkere tekstfarve , ville jeg skrive med lys farve på mørke for den mørke tekst der er i banner er nærmeste ulæselig

Ser mystisk ud bunden af siden der et meget langt stykke kun sort lad siden slutte , hvor der intet står .

Tak :)

Ja jeg kan godt se hvad du mener, har selv tænkt mig at ændre på teksten i toppen så den er mere tydelig.

Det samme med spacing nederst, det må jeg også lige kigge på

 

Der må da være andre der har nogle kommentarer? Big Smile

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørge hvorfor du bruger partner-ads? Jeg kiggede i deres referencer, og der var da ikke rigtig noget som havde med mobiler at gøre?

 

Mvh 

Christian

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Må jeg spørge hvorfor du bruger partner-ads? Jeg kiggede i deres referencer, og der var da ikke rigtig noget som havde med mobiler at gøre?

 

Mvh 

Christian

Hej Christian

Vore referencer indeholder kun nogle udvalgte firmaer, bl.a. MyTrendyPhone (mobiltilbehør). Se en samlet oversigt under vores oversigt over affiliate programmer

Vi har f.eks. Cellshoppen (mobiltilbehør), Coolskins (skins til Iphone m.m.), Nanomobil (mobiltelefoni) samt flere mobilguides bl.a. MobilTjek.dk.

Håber du kan bruge nogle af dem :-)

Mvh. Ken

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@MH, 

 

Ved ikke om du har droppet siden, men dine knapper fungerer ihvertfald ikke i Chrome? 

Jeg får meldingen; 

Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)