Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bøvler rundt med min hjemmeside i Dreamweaver 8, og det har jeg ikke tålmodighed til at lære.
Jeg vil gerne have et tilbud på en hjemmeside hvor det nuværende design gerne skal bruges.

Nærmere oplysninger kan sendes i PM.
Kan i komme med et uforpligtende tilbud?


Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte.

 

Jamen jeg vil da meget gerne hjælpe dig med den opgave. Man kan jo ikke være god til det hele, desværre:-)

 

Vi er et fullservice reklamebureau med speciale i online markedsføring, så det er lidt i vores boldgade.

Hvis du vil bruge det design du allerede i forvejen har udarbejdet bliver det jo en del billigere.

 

Der er flere forskellige måder at arbejde med hjemmesider på. Det vi normalt foreslår er enten en HTML eller en CMS.

 

Hvis du ønsker en almindelig HTML hjemmeside kan jeg tilbyde dig denne inkl. aminorabat til 4500 kr. ex moms med 10 undersider.

 

En CMS derimod fungerer på den måde at du altid selv vil kunne rette i din side på en meget simpel måde. Det er ligesom at skrive et dokument i word. Denne kan jeg tilbyde dig til 4000 kr. i opstart, og herefter 299 kr. i løbende abb. pr. måned.

 

Se evt. vores referencer på  http://design.refocus.dk/webdesign.php 

 

Skulle dette være interessant, og ønsker du nærmere information omkring vores produkter, vil jeg se frem til at høre fra dig.

 

Mvh:

Lasse Christensen

Salgs- og Marketingsdirektør hos ReFocus A/S

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorthe,

 

Jeg kan tilbyde dig at lave din hjemmeside, nemt & bekvemt.

 

Igennem vores hostingfirma; www.sheltieweb.net , som primær tager sig af Shetland Sheepdog kenneler over hele verdenen,

men også servicere små erhvervsdrivende i DK.

 

Jeg kan tilbyde dig en simple løsning med e-mail, webhotel og gratis support til kr. 75,-/mnd

Og dit design; grundskabelon uden undersider, til kr. 2500,00 og hver underside vil så koste dig 250,00.

 

Hvis du har et størrere antal sider, bliver prisen naturligvis mindre, og en samlet pris vil nok være bedre for dig.

 

Lad mig høre fra dig...

 

Best regards, Per B. Lauridsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Dorte


Jeg går ud fra at det er http://www.galleri-biblioteket.dk/ du skal have lavet færdig.
Hvis det skal laves i html kan jeg tilbyde følgende


Skabeloner og færdiggørelse på følgende sider
1 forside som der er design på
3 typer af undersider, f.eks. en til kunstner med malerier og en til leveringsbetingelser/om galleriet/ dankorttransaktioner hvis du har design på disse sider
I alt 4 forskellige skabeloner.

Du kan bruge disse skabeloner til så du selv kan opdatere, enten i Dreamweaver som du har eller Contribute (Det er enkelt, når skabelonerne er fremstillet.)
Jeg yder gerne telefonsupport.


Pris omkring 4000 kr.ex. moms. Men jeg vil gerne snakke med dig, for at afklare dine ønsker

Timepris derudover 550 kr. ex. moms til fremstilling af øvrige sider, billedbehandling og andet der eventuelt kunne være behov for. Når skabelonerne er fremstillet er det en nem sag at producerer ekstra sider.

Jeg kan desuden tilbyde en Flash-billedfremviser velegnet til kunst og fotografiske arbejder, hvis du skulle være interesseret.
Se på min hjemmeside:
http://www.visualangels.dk/produkter_skabeloner.htm
Det er muligt atr få en billefremviser uden skablon i øvrigt. Men den kan ses der i tre varianter.
Jeg har også mulighed for at give tilbud på CMS-system, hvis du er interesseret.


 

Du er velkommen til at ringe til mig.

 

med venlig hilsen
Dorte Andersson

 

dorte@visualangels.com

www.visualangels.dk
   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har sendt dig en PM.

/ Charly

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er meget velkommen til at kontakte mig i løbet af dagen, lige og fortælle lidt om det.. :) ..

Der er jo lavet en del, så omkring de 3.000-3.500 vil jeg sig det må koste, men kan ikke give pris, uden at vide mer, så ring mig op eller skriv :) ..

Så ska jeg nok stille min ekspertise til rådighed til en rigtig god pris :).

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Min pris vil ligge på mellem 1000-1500,- for opsætning af hjemmesiden med det nuværende design. Alt afhængig af hvor mange sider, der skal opsættes.

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej alle

Tak for jeres tilbud og forespørgsler. Jeg har fået en del spørgsmål som jeg skal arbejde med. Når designbreifet er klar skriver jeg til jer igen.

Det er super skønt at jeg kan få hjælp på Amino.

Vi skrives!

 

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skulle alle gerne have fået nærmere besked.

Er det smuttet med nogen, så skynd jer at skriv til mig igen.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)