Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnements løsning ala fullrate

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg ska  etablere et hjemme side, hvor en privat kunde, bestiller et produkt, som de efterfølgende skal betale et månedligt abonnement for

Systemet skal fungerer,

* Bestil produkt/abonnement

* at kunden kan registrerer betalingskort

* så kunden autoriserer min virksomhed til at trække beløbet automatisk på deres dankort/visa hver måned, indtil de opsiger aboonementet.

* Ordrebekræftelse fremsendes elektronisk

* at der sendes en rykker, hvis betalingen ikke kan gennemføres

* at kunden kan registrerer betalingskort

Derudover vil det være en fordel at

* hjemmesiden har et forum, hvor samme login kan anvendes, som ved registrering af kortoplysninger

* support hjemmeside til registrering af support problemer

Jeg er lidt i tvivl om, hvor mange komponenter jeg har behov, samt prisleje?

På forhånd tak.

Stig

 

 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en spændende løsning, Stig.

Er der nogle krav til om løsningen skal baseres på Open Source systemer, programmeringssprog og lignende?

 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvad kort informationer angår, lægges disse jo normalt hos en ekstern gateway og det ville også være katastofalt at have disse ting liggende, hvis din side bliver hacket.

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tænker lidt på hvorfor bruger du ikke bare PBS?

Ja Fullrate måde at gøre det på er god, men der mangler info om det beløb de trækker inden de hæver fra kontoen, en lille ulempe ved Fullrate, så man har ingen ide om hvad man eks. har talt i telefon for.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De udsender da en faktura, så det problem kan jeg ikke lige genkende.

Men nu er det jo kun et eksempel på de funktionaliteter der ligger i kravspecifikationen og betaling vil altid foregå, hvis det er dankort via en af PBS godkendt  betalingsgateway.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De regninger jeg får fra Fullrate er på den måde jeg før har beskrevet. Sært men sandt, måske kun min konto der er bøvl med, men det er da til at leve med.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg foretrækker

- open source

- programmerings sprog er ligegyldigt, dog skal det være let at ændre og vedligeholde

- derudover har jeg kigget på quickpay og deres moduler

 

mvh

Stig

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

 

Med hensyn til Fullrate, ligger alle specifikationer på MIT FULLRATE, hvor de enkelte samtaler fremgår.

 

mvh

Stig

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig Brandt!

Jeg har lige sendt en PB med et link til en ny webshop til dig. Du kan godt starte Butiksmanager/Butik, tage et lille kig på den og vil have et indtryk af, hvordan din nye webshop vil se ud og hvordan du kan arbejde med den.

Hvor meget det koster fra PBSs side bliver oplyst i PBen. Fra min side vil det koste 95 kr. pr. måned, hvis du max har 100 varer (se venligst prislisten på min hjemmeside). Prisen inkluderer dine første 100 kunder. Hvis du vil have et ekstra antal kunder skal du betale 1 eller 2 kroner for hver kunde (ikke fastlagt endnu).

Efter systemet genererer ordrer kan du selv ændre vareantal (evt. minus) og serviceperioder. De endelige priser beregnes af systemet udfra vareantallene og serviceperioderne.

Du kan evt. kigge lidt på min nuværende e-handelsløsning på min hjemmeside Storehotel og får at vide, hvordan du kan arbejde med ordrer, betalinger, lager, butiksopsætning, m.fl. og hvordan du kan oprette en webshop hos mig.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)