Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevssystem med kobling til CRM og Web

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine kunder efterlyser et nyhedsbrevssystem med integration til CRM og Web:

Altså, hvor man kan ting som:

- Se hvem i CRM der har fået det sidste nyhedsbrev

- For en person i CRM se hvad han har klikket på tidligere (kategorier, enkelte historier)

- Sætte en sekvens af mails op ved tilmelding til nyhedsbrev på web (trigger efter et antal dage, ved næste besøg på hemmesiden osv.)

- Få en trigger fra websiden (f.eks. ved tilmelding til nyhedsbrev, eller uventet besøg på websiden) som giver et flag på personen i CRM

- Kategorisere historier i sit nyhedsbrev og filtrere i CRM på hvem der ser ud til at være interesseret i hvilke typer (baseret på klik)

 

Osv osv.... Og altså et system helt nede i en skala/pris, hvor det er relevant for små virksomheder.

 

Hvad siger I - er det noget der findes?

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Highrise som CRM, med Mailchimp som nyhedsbrevsystem - så skulle du være godt på vej til det du ønsker.

Integrationen er ligetil, og du vil kunne få en lille rapport under din kunde i Highrise. Hvis du vil have flere data, og kunne datamine på det, kræver det nok et samlet system, og prisen vil derfor også være derefter.

Læs mere om integrationen her.


Vh
Henrik 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Henrik - jeg sender det videre til min kunde.

 

Er der andre ideer?

Er det mon i orden jeg poster spørgsmålet i "Jeg søger et tilbud fra dig"?

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Som Henrik skriver, så er Highrise fra 37Signals er godt bud. Der er flere integrationsmuligheder med nyhedsbreve såvel andre gode værktøjer. Se http://highrisehq.com/extras . 

Hvad bruger kunden selv i dag? Er de indstillet på at flytte CRM system osv.?

Hvis man isoleret kigger på systemer til nyhedsbreve er Metimus en mulighed, får man et rigtig godt dialogværktøj. Du kan tage en snak med Stig derovre.

Men det kommer igen også an på kundens budget m.v. 

Mvh

Martin Mollerup

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt har kunden ikke noget egentligt CRM system i dag, så der er ingen problemer i at flytte.

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, så burde det være lige ud af landevejen.

Vi har selv været igennem flere CRM systemer. Og selvom vi flere gange har brugt store summer på tilpasninger af markedets største CRM systemer, så var der ingen kvaler i at skifte til Highrise.

Det er dog ikke alle der er lige indstillet på at ændre ting, men hvis der ikke er noget i dag har de ikke den hurdle.

Og Highrise kan klart anbefales.

Mvh

Martin Mollerup

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Du skal være velkommen til at give mine kontakt oplysninger videre, da jeg arbejder som konsulent hos Globase Int.

Globase er et af Danmarks førende e-marketing systemer til bl.a udsendelse af nyhedsbreve, SMS, og tilbyder integration til fx CRM, ERP mv.

Med venlig hilsen

Mikkel Lynge

Globase Int. ,Emdrupvej 28B 2100 København Ø

Telefon: 88 80 42 59

Fra København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Du skriver " helt nede i en skala/pris, hvor det er relevant for små virksomheder", hvad betyder det? Vi arbejder selv med SugarCRM som kan tilrettes helt efter kundens ønske, men udvikling koster altid lidt.

Har du mulighed for at få et budget ud af din kunde?

Vh
Lars 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)