Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger engros firma der tilbyder dropshipping af it-udstyr/hardware.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminio'er

Det her er mit første indlæg her på sitet, men jeg har læst med på de mange gode indlæg i noget tid.

Min nuværende leverandør af it-udstyr har desværre et problem med levering af 17" LCD skærme. Jeg har en kunde der vil købe et større antal og er derfor i fuld hast på jagt efter en leverandør der tilbyder dropshipping og kan skaffe nævnte vare. Mærke har ikke den store betydning, hvis bare prisen er i orden.

Kender i nogen, eller kan i selv levere så lad høre fra jer.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

17" man skulle jo tro indlægget var fra 2004... :)

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ret i. Ikke desto mindre er det hvad kunden efterspørg og han har skam en god grund. :)

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal kontakte www.dcs.dk eller www.actebis.dk.

Det kræver oprettelse/kreditvurdering for at blive kunde, men det var ikke noget problem for vores lille biks.

DCS har dag-til-dag levering, hvis du bestiller inden kl. 18.18, men jeg synes Actebis har størst udvalg.

Held og lykke

 

edit:

Begge steder kan du få whitelabe/dropshipping levering.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en mulighed at få det produceret i Kina?
Hvis det er det, kan jeg hjælpe dig.
Prisen er ca. 5 gange mindre end hvis du vælger en Dansk virksomhed
interesse? Så kontakt mig på:
YBP.5800@Gmail.com

Mvh
Steffen Petersen

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved import fra Kina, skal du også tænke på support/RMA, da deres kvalitetsstandarder er meget lavere end vores.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

D2-Media:
Ved import fra Kina, skal du også tænke på support/RMA, da deres kvalitetsstandarder er meget lavere end vores.

Aaah, det gælder vel ikke ubetinget alle producenter i Kina.. Lenovo jo er fra Kina. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej bevares, men hvis du køber fra high-end producenterne, ryger fidusen ligesom lidt, da det jo er hvad de store gør. Smile

Inden jeg startede på studierne, arbejdede jeg som RMA-medarbejder hos en importør af forbrugerelektronik fra Kina (MP3-afspillere, DAB-radioer, LCD-skærme, mini-anlæg, digitalkameraer, osv.), så det er det, jeg bygger mine udtalelser på. De blev stort set kvalt i RMA-arbejdet, da den største kunde Dansk Supermarked/Bilka, ikke ville betale ret meget for no-name og så ender man i noget billigt skrammel. Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)