Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens affiliate tip

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Har du en prissammenligningsside eller en blog med anmeldelser, hvor du mangler produkter at linke til, så er løsningen her!

Vi manglede f.eks. Telenor i vores prissammenligning på mobilt bredbånd og ADSL bredbånd, men løsningen var at hente deeplinket hos Kelkoo. Kelkoo programmet ligger hos Tradedoubler og deeplinks finder du på Kelkoos hjemmeside. Find det produkt du vil linke til, klik på "til butik", stop viderestillingen ved at trykke på Esc og kopier linket. Vupti, så har du et klikafregnet deeplink. Vi bruger nu også Telenor i vores sammenligning af mobilpriser og har nu stort set alle teleselskaber med i oversigten. Desuden har vi taget Wupti.com med på mobiler uden abonnement.

Klikprisen er ikke så høj, så det skal ses som et supplement til CPA kampagner. Det skal måske lige nævnes at det reelt ikke er en klikkampagne, men en leadkampagne og der genereres et lead hver gang der klikkes på et forhandler link hos Kelkoo de næste 24 timer. Det er chancen dog ikke så stor for at brugeren gør, når man deeplinker på denne måde, da brugeren ikke kommer forbi Kelkoo før de lander hos forhandleren.

Jeg har selvfølgelig forhørt mig hos TD om det er ok at deeplinke på denne måde og fik et ja. Hvis I vil være på den sikre side, så spørg lige TD først Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tip ;) Mange tak for det...

Det gør at man kan lave mange flere forskellige niche sider indenfor en masse forskellige brancher... Og man ikke kun har mobiler, bredbånd og lån eks.

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Super godt tip ;) Mange tak for det...

Det gør at man kan lave mange flere forskellige niche sider indenfor en masse forskellige brancher... Og man ikke kun har mobiler, bredbånd og lån eks.

 

Christopher

 

Det er korrekt, mulighederne er uendelige og det er world wide Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super tip :-)

Det er ikke altid man lige tænker på hvilke muligheder der er i.f.m. brug af deeplinking.

Mvh. Ken

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt tip, Nicolaj! Yes

 iPhone 6

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet :) Nu bruger jeg godt nok TD meget lidt, men er der nogen penge at hente hos dem? Syns de har mange kampagner med % afregning og product feeds :) er der penge i sådan noget.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Info til en der er lidt uvidende på dette område.

"TD" ? går ud fra at det er nogen der udbyder en form for service i forbindelse med dette.

Men hvad er det?

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

Info til en der er lidt uvidende på dette område.

"TD" ? går ud fra at det er nogen der udbyder en form for service i forbindelse med dette.

Tradedoubler ;)

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

loaded82:

Tak for tippet :) Nu bruger jeg godt nok TD meget lidt, men er der nogen penge at hente hos dem? Syns de har mange kampagner med % afregning og product feeds :) er der penge i sådan noget.

 

Som jeg tidligere har nævnt i andre tråde, så modtager alle netværk som udgangspunkt samme afregning på de kampagner der køres igennem et mediebureau. Afregningen i det generelle segment hos TD er meget lav, men alle priser kan forhandles og jo mere man kan levere, des nemmere er det at forhandle Big Smile

Jeg har tidligere skrevet et Amino blogindlæg om nogle af fordelene ved at benytte TD: Valg af affiliatenetværk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)