Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Strestest af website/server

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen for filen da, nu bruger jeg jo hverken Windows eller Linux, men derimod Mac :-)

Så værktøjet har jo ligget lige for næsten af mig. 

Prøvede lige at skrive  ab -c 20 -t 200 http://www.brandebladet.dk i Terminal og vupti så få man en fin rapport.

Jeg elsker min mac - og Amino, tak for hjælpen :-)

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

velbekomme! :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kunne du jo også spørge os Amino'er pænt ad om vi den XX klokken XX ville køre f.eks. ab eller lignende fra vores maskiner/servere? Jeg har da adgang til en god håndfuld med samlet båndbredde på et par hundrede megabit, og kunne også spørge nogle venner om  det samme, såååå... :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåe ja det var jo også en mulighed. Nu prøver jeg lige at lege lidt med det selv, så må vi se. Men tak for tilbudet

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide Allan! :-) Så skal vi nok få den server i knæ! ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men det var nok lidt dumt at mig at nævne det domæne jeg testede for nu ser det ud til at der nogen der morer sig med at ligge min server ned.

 

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

arj.. det er sgu usportsligt!!! :-(

Fra Marbella, Spanien
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Miracle Spain S.L. Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan:

At stressteste hele siden generelt er alt for omfattende og nok for lidt givende i hvad det lyder som du har brug for. Desuden burde 2700 besøg på 4 timer være ingenting for en enkel server, du må gerne kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål.

Der findes ganske udmærkede værktøjer til at teste det hele, det andet med at teste enkelte dele vil altid være gætværk. Stresstest + monitorering er den bedste mulighed til at finde de rigtige flaskehalse

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Architect:

Der findes ganske udmærkede værktøjer til at teste det hele, det andet med at teste enkelte dele vil altid være gætværk. Stresstest + monitorering er den bedste mulighed til at finde de rigtige flaskehalse

 

Det har du som sådan ret i, og da også noget jeg selv bruger, men det afhænger meget af hvilke type applikation man har. Og her lyder det mere som at en ren optimering af enkelte funktioner er på plads, fra mit udgangspunkt (men det har han jo så også gjort så en stresstest kan være fint nok hvis det blot er for at se om siden kan håndterer stor load, men ikke for at finde flaskehalsen).

 

Uanset hvad, så håber jeg at OP har fundet en løsning hvad end det bliver :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt følge dig i. På den anden side kunne du måske isolere problemet ved en halv dags arbejde med Loadimpacts mulighed for 500 samtidige brugere.

Alternativt kunne du oprette et par test-subdomæner, der peger på hoveddomænet, og så stressteste i parallelle browservinduer. Ved ikke, om det virker, eller om Loadimpact har lukket for den slags "snyleteri".

 

God arbejdslyst!

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)