Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent til børneting (bamser, tøj, sutter m.m.)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har fået en kanon idé til et motiv, som kan overføres til rigtig mange ting, det er næsten kun fantasien der sætter grænsen.

Jeg havde tænkt mig følgende:

-Bamser

-Sparegris

- Bestik

- Hagesmæk

- Body

- Sengetøj

- Strømper

- Sut

- Sutteflaske

- Stofble/sutteklud

- Tasker (skoletaske, penalhus evt. blyanter, viskelæder m.m.)

 

Det er et motiv, som bliver personligt for børnene, hvilket gør det mere interessant for dem. Min ide kan sagtens bruges til dåbsgaver eller bare en personlig gave.

Jeg har søgt nettet flad for lignende idé og kan intet finde. Jeg selv, min familie og mine venner mener derfor at det kan blive en KÆMPE succes.

Jeg har ingen erfaring med at opfinde noget og derfor slet ikke at få det sat i produktion. Jeg har forsøgt at lave en prototype af bamsen. Den ligner lidt min tegning, men den må godt se mere professionel ud.

Er der nogen, som kan hjælpe med, hvilke producenter jeg kan tage kontakt til? Er det bedst at kontakte en forhandler og bede dem om hjælp til at få finansieret produktionen? Hvordan er det med ens rettigheder med patent, salg m.v. hvis man får en forhandler til at sælge det for en? Hvordan laver man en ordentlig hemmeligholdelseserklæring, når det er så bredt?

Jeg håber på stor hjælp herinde fra, da jeg gerne snart vil have sat en produktion i verden :-D

 

Venlig hilsen

Camilla

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest lyder det spændene.

Hvis du har brug for finansiering, kan du næsten lige så godt droppe at få en patentordning. Det er næsten umuligt at få en ordentlig patent til under en mil. Og så gælder den kun i Danmark og måske europa.
Hvis jeg var dig ville jeg spare op, så du havde omkring 200.000 kr, så kan jeg hjælpe dig med at få sat produktionen igang. Men at starte uden en mønt på kroppen er usansynligt, men det hænder dog, hvis man har flair for at sælge sin ide.

Du har nok brug for en Angel - En personlig investor. Søg på google efter business angels. Så kan du læse dig til noget mere.

Mvh
Steffen

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Skriv mig en mail på mathias@mium.dk.

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvad din ide præcis går ud på. 

DBH

Mathias Vinther

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er desværre lige det med pengene der hæmmer mig. Jeg kunne jo prøve at få solgt min idé, men jeg ved ikke hvem jeg kunne kontakte angående dette.

Havde tænk på nogle forhandlere som Babysam og Ønskebørn, men jeg ved ikke hvor langt man skal være i selve processen, før de vil overveje at hjælpe til med at få det produceret og solgt - hvis de overhovedet ville hjælpe.

MVH Camilla

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CamSan

Vil du mere ind på hvad det er præcis du har tænkt dig med dit motiv?  For mig lyder det lidt som noget i mener kunne bruges som logo til et firma som Babysam eller en webshop med babygear?   Der er langt fra logo til webshop:)  Men klø på!     Hvis det er som jeg tror og har beskrevet for oven,  så kunne det jo være en mulighed at starte med en hjemmeside hvor I skriver lidt forskelligt om børn,  måske har nogle godnat historier og børnelege, og snakker om børns ve og vel.  Derefter kunne man jo producere det første produkt og sælge gennem hjemmesiden, og så langsomt udvide kataloget, for til sidste at have en hel webshop med jeres eget brand/motiv på alle ting.

Bare en tanke:)

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du må have misforstået, for det er langt fra bare et logo, jeg har lavet. Det er en figur jeg har tegnet, som vil være ideel at få syet bamser af, trykke på tøj og sengetøj etc. :) Noget, jeg er sikker på kunne gå hen og blive et populært brand :)

MVH Camilla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)