Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administration - abonnement-system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være et hav af abonnement-styresystemer derude i blandt jer og dermed også et hav af folk med god viden. Jeg påtænker at opstarte et b2b / b2c site (i et), hvor producenterne kan vælge op til tre forskellige tillægsydelser (der er naturligvis en basisydelse, som er gratis). Jeg har ikke lagt mig på hvilken CMS-løsning jeg vil benytte endnu, da jeg mangler at lave noget realistisk besøgsstatistik, så om det bliver Umbraco, Dynamicweb eller bare Joomla, har jeg ikke sat mig på endnu, hvorfor, om det bliver .net eller php er endnu uvis. Men findes der abonnement-systemer i så fald hvilke og er de gode nok, har I selv fået programmeret en unik løsning, der passer til jeres system eller håndterer i abonnementerne manuelt, og hvad er pro og cons for de forskellige muligheder, hvad kan bedst betale sig og hvad skal man i det hele taget være obs på, vil jeg frygtelig gerne vide meget mere om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv at kigge på www.economic.dk

De har systemer, som nogle af vore kunder bruger.

MvH

Peter

Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link - den er helt ny for mig :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christine,

På at kigge på salesmind.dk, det er et system der kan hjælpe din med al den styring der er nødvendig i forbindelse med at holde styr på mødet,tilbud, kunder etc.

Fordelen ved systemet er at det er lavet af sælgere til sælgere og det er meget simpelt at bruge - og det bedste er at det er enormt billigt.

Systemet er onlinebaseret, så det er hurtigt og fleksibelt at komme i gang med.

 

Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sheissel

Når jeg lynhurtigt kigger på Salesmind.dk får jeg ikke øje på abonnementdelen, som er det emne jeg har oprettet mit oplæg under. Jeg kan heller ikke se fordel i, at et system er lavet af sælger til sælgere, idet mit syn på iværksættere generelt er, at de er ypperdriftige og meget dygtige til netop det de går i krig med. Jeg kan dermed ikke se en fordel her. Priserne ligner www.economic.dk prispolitik og systemet er lige så onlinebaseret som economics. Fordelen ved Economic, som jeg ser det, er at de tilbyder gratis præsentation og gratis onlinekursus. Det ser ikke ud til at være tilfældet for Salesmind. Men tak for reklamen - håber det kan bruges til noget. :-)

Mvh
Christine

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christine,

Forskellen på Economic og salesmind, er at det ene er et økonomistyringssystem og det andet er et salgsstyringssystem.


Styrken af at systemet er lavet af sælgere til sælgere, er at det kun har de funktioner som er nødvendige i forbindelse med at holde styr på de processer der forefindes fra man finder et kundeemne til at kunden siger go eller no go til et tilbud. I dette system kan du også følge de indsatser der bliver eksekveret og de som gerne skal eksekveres.

 

Det er altid et spørgsmål om behov, og ud fra dit skriv syntes jeg at have en løsning !

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christine!

Saldi indeholder både abonnementsfakturering og simpelt crm som en del af standard pakken.

Ring gerne - 4690 2208 hvis du vil høre mere.

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sheissel

Tak for din uddybning. Jeg har ikke i første omgang brug for et salgsstyringssystem, da der ikke vil være tale om lead-management af nogen afart. Jeg vil ikke gå dybere ned i min forretning på nuværerende tidspunkt, men tak for din tid.

Mvh
Christine

Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rude

Tak for link, den vil jeg også gemme.

Mvh
Christine

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I drupal (www.drupal.org) kan du oprette forskellige bruger-roller, og så oprette nye brugere med en basis-rolle, og afhængig af deres tilkøb kan du så tildele yderligere rettigheder.

just my 2 cents

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)