Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af online bookingsystem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lukke mit webdesignfirma og er i den sammenhæng interesseret i at sælge et online bookingsystem vi har udviklet primært til brug for yoga sites og lign. til kunde booking og skema.

Dog har jeg ingen idé om hvordan man griber salget an - alle forslag er mere end velkomne!

På forhånd TAk!

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en mail på frank@frankolesen.dk - jeg kunne måske være interesseret, men vil gerne se et eksempel på det

mvh

Frank

 

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle uddybe lidt nærmere hvad der gør at dette her booking system skiller sig ud fra de mange andre der er på markedet. Bare en tanke. Men håber du får med vind med at få det solgt :-)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant! 

Send en PM med link og detaljer - eller kast et link her i tråden så alle interesserede kan kigge lidt på systemet...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også overveje at udbyde det til salg via virksomhedsbørsen her på Amino...

Der er tidligere solgt et klinik booking system ad vej ved jeg...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar!

Vi har desværre ikke fået lavet en fungerende demo af systemet, men det kan ses live på divs. yogasites bla. www.hamsayoga.dk, www.yoginiyoga.dk, www.yogamudra.dk og www.humanwellness.dk.

Der er ikke tale om en central serverløsning, som sikkert ville være en fed idé, men derimod at vi har solgt og installeret systemet hos hver af vores bookingkunder og desuden er hver version customized til det enkelte yoga studio.  Især customization har kunderne været glade for, denne feature mangler typisk i større bookingsystemer, men det tager selvfølgelig også tid.

Der er efterhånden brugt mange programmørtimer (systemet er udviklet af en enkel programmør, og siden er der lavet tilføjelser af et par andre) på systemet, men da det ikke rigtigt er mit hjertebarn vil det være optimalt at sælge systemet til nogen der enten selv var programmørkyndig eller har et hold faste programmører tilknyttet.  Mener virkelig at vi har et super system, som dog vil vinde ved et checkup med henblik på fremtidige salg.  Vi har typisk solgt systemet for ml. 35.000 - 50.000 alt efter hvor meget custimization der skulle til, men med den rigtige arvetager til systemet kunne salget laves meget smartere evt. med leasing og efterfølgende md. abonnementer eller lign. Hvis man ikke allerede har regnet det ud, så har selve salget af systemet ikke været min force :-)! Jeg er selv AD'er og har derfor primært interesseret mig for selve designdelen.

Håber dette forklare situatione lidt bedre og hvis man er interersseret i mere info så send en mail og jeg kan maile lidt dokumentation og en række screenshots fra admin backend tilbage.

På genhør!

J. Gondolf

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Meget meget spændende - nu arbejder vi jo rigtig meget med bookingsystemer i WIOsoft.

Jeg vil meget gerne indgå en seriøs dialog om mulighederne.

/JS

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Lad os endelig tage en snak  hurtigst muligt.  Du kan fange mig på 30 29 71 78 eller send en mail til mail@ministryofdesign.dk.

Venligst,


Jeppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)