Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge, gav du for dit kørekort?

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ca. 8000,- i Slagelse.


Og 3000,- for trailerkort her for et par år siden, også taget i Slagelse.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

Povl Christian Bandholm:

Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..

Gudskelov skal man da have liiidt flere køretimer end 4 nu! ;D Man kunne vel knap nok nå, at finde ud af hvad koblingen var? Wink

Det kunne jo være at han allerede kendte til dette koncept. Personligt er jeg vokset op på landet og kørte markræs i udrangerede biler længe før jeg blev gammel nok til at køre på vejen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

Povl Christian Bandholm:

Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..

Gudskelov skal man da have liiidt flere køretimer end 4 nu! ;D Man kunne vel knap nok nå, at finde ud af hvad koblingen var? Wink

Hmmm... Vi kunne følgelig starte en tråd om bilister og dem som tror de er "bilister"Hmm

Tonny

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gav ca. 8500 i Helsingør..

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1100,-kr i Pattaya thailand. Jeg ventede hjemme i huset,  imens en taxachauffør tog min køreprøve osv.. Han fik sikkert også lidt af "kagen" Reel pris er ca det halve Big Smile  Længe leve korruptionen når den er bedst hahaha

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

2001:  5500 kr. for kategori B i Århus

2003:  0 kr. for kategori C i Herning (Tak til Beredskabsstyrelsen/skatteyderne for det)

2004: 8000 kr. for kategori A i Århus

2010: 4000 kr. for kategori B/E i Århus

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

For mig kunne det være spændende at vide, om du brugte du den samme køreskole i Århus? Eller var du ude og undersøge markedet igen - og havde prisen en rolle?

 

mvh

Mark

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

For mig kunne det være spændende at vide, om du brugte du den samme køreskole i Århus? Eller var du ude og undersøge markedet igen - og havde prisen en rolle?

Hej Mark

For mig var det anbefalinger fra venner og bekendte der spillede ind, jeg kunne sikkert have sparet en smule ved at vælge den billigste kørelærer, men den chance ville jeg egentligt ikke tage.

Jeg har fået det lovpligtige antal timer og er bestået i første hug uden fejl.

Men for den 18 årige der i dag skal tage kørekort kunne prisen sikkert spille en rolle, men her i byen koster "Lovpakken" jo cirka det samme overalt..

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
jeg kunne sikkert have sparet en smule ved at vælge den billigste kørelærer, men den chance ville jeg egentligt ikke tage.

Langt de fleste køreskoler vil ikke oplyse deres dumpeprocent, og det har de sikkert en " god " grund til ikke at gøre. Observationer som blandt andet politiet har gjort viser, at de billigste køreskoler, presser eleverne igennem for hurtigt, og at køreskole - eleverne derfor ender med at bruge længere tid på kørekortet end beregnet, og at prisen på kørekortet derfor bliver endnu dyrere end først antaget.

Så du har nok valgt rigtigt

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har givet 8500 kr. i 2009, Det var opstartstilbud ved brinch's køreskole i Videbæk. En af mine kammerater havde lige taget det hos ham, og hele holdet havde bestået første gang i teori og praksis, så det var det der fik mig ind. 

Men pt. ligger prisen 10.000-11.500 i Videbæk omegn.

Mvh. Mikkel Clement

 

Edit: lagde lige mærke til at prisen er steget gevaldigt de sidste år, prisen ligger nu på op til 12.500.

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)