Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kosmetik i Tyskland og Skandinavien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner,

Jeg har et super godt produkt - makeup til 1 Euro i butikker. Jeg har fået rettighederne til at sælge

det i Tyskland samt Skandnavien.

Da jeg er rimelig grøn på dette område,ville jeg meget gerne høre lidt til jeres erfaringer med hensyn

til hvordan man skaber kontakten til butikker og hvordan finder jeg dem nemmest?

Jeg tænker på Bilka og Føtex, evt Tiger-butikkerne og billig butikker - måske Aldi og Lidl? Omkring supermarkeder er jeg jo mest interesseret i at de har mine produkter der fast, altså ikke bare et kampagnetilbud.

Jeg er også pænt blank på hvordan man finder butikkerne i Norge,Sverige og Tyskland? Skal jeg bare tage fri fra job og f.eks køre til Berlin,Hamburg og snuse lidt rundt?

Det er super fine produkter til ingen penge og jeg tror virkelig på at der er et stort marked for det. Men jeg er bare i det hele taget,meget grøn på hvordan man starter sådan noget op.

Produkterne er EU-godkendt og er allerede i salg i andre lande:o)

På forhånd mange tak!

 

Med venlig hilsen

 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart lyder det lidt vanvittigt i mine øjne at du vælger at få rettighederne til et produkt. Det er meningen at du skal leve af at sælge dem......du aner bare ikke lige hvordan. Det er en crazy indgangsvinkel

Når det er sagt så er det faktisk også enormt fedt at høre. Nogengange trænger verden og produkter bare til en person som høre på forslag og bare ...gør det. Er sikker på dit motiv i det her er det helt rette og jeg mener bestemt du sagtens kan skabe gode resultater på trods af manglende erfaring.

Ang supermarkeder...en del herinde har rigtig gode erfaringer og det er ofte nævnt i trådene, prøv evt søg funktion. Tror især fashion-seller profilen herinde har enormt gode erfaringer herfra. Kig evt i denne profils tråde om du kan finde noget.

Hvis ikke der er noget...så er der kun den hårde vej. Udnyt du er ny på markedet og ring til hovedkontorene og spørg efter et møde.....alt starter som regel med et møde.

Ang udlandet----igen, flere tråde har lige bragt det op vedr salgshjælp hvis du overvejer landeudvidelser.

Held og lykke, glæder mig til at se dine produkter i butikkerne.

 

Martin

Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mange tak for din respons - jeg har læst den flere gange og suget til migSmile

Du har helt ret - hvorfor ikke bare prøve det?? Selvfølgelig har jeg meget at lære og  går måske ind i det med et vis naivt syn,men jeg tror på produktet. Jeg har fuldtidsjob ved siden af,så skal ikke leve af det pt,men vil starte stille,roligt og solidt op. 

Jeg vil finde de andre tråde herinde som du beskriver og komme endnu nærmere målet og svar på de mange spørgsmål jeg står med.

Som skrevet,rigtig mange tak - det er guld værd at I kan hjælpe og på et tidspunkt bliver jeg ligeså garvet og kan bidrage med noget til andre herinde.

 

Med venlig hilsen

Layla 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Layla1

Vil du ikke sende mig en e-mail på martin@insales.dk hvor du kort fortæller om produkterne, hvad taler vi om? Jeg kan muligvis hjælpe dig videre.

Venligst

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)