Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lodtrækning på facebook

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ok - på den måde... Smile

er det da en fordel ??

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

er det da en fordel ??

Det er da lidt lettere at markedsføre et kort navn, som oven i købet er ens firmanavn.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg har lavet en fanside på facebook, hvor jeg trækker lod om gratis slik, når vi kommer på et bestemt antal "fans". - Der er vi næsten, så jeg kom lige til at tænke på hvordan jeg gør det bedst ?

Nogen erfaring derude ?

 

Jeg har ikke den store forstand på facebook, så af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er en gruppe du har oprettet, et community, en officiel side for virksomhed, varemærke eller kunster ( der er 3 valgnuligheder) ??

Og så skal man vel oprette en profil i eget navn inden man opretter ovenstående eller hvad ??

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DBM: Som sagt har jeg ikke så meget styr på dette, men om den hedder sliknet - eller sliknet.dk gør vel ikke så meget ? Faktisk synes jeg da sliknet.dk passer endnu bedre til min webshop. Men - hva ved jeg om den slags - den er oprettet mest for sjov og helt impulsivt.

Hjensen: Jeg ved heller ikke meget , så kan ikke hjælpe dig det store - men jo, du skal oprette en profil først, og så er det vist en gruppe der er oprettet.

Der er helt sikkert en del herinde der kan hjælpe dig.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For at forkorte navnet på en facebookside (eller en personlig profil for den sags skyld), skal man besøge denne adresse:

http://www.facebook.com/username/

Snup www.facebook.com/sliknet for syns skyld.

Det er ikke lykkedes mig at finde om der er SEO-mæssige gevinster ved f.eks. at vælge søgetermer, som for eksempel facebook.com/onlineslik, facebook.com/slikwebshop eller hvad nu folk søger på når de finder din shop... prøv det hvis adressen har minimal betydning for dig. Skal fb-adrssen skrives i en tryksag er det klart den skal hedde sliknet.

Eneste aber dabei er at du aldrig kan ændre det.

/Thomas Bigum

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hjensen:

Jeg har ikke den store forstand på facebook, så af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er en gruppe du har oprettet, et community, en officiel side for virksomhed, varemærke eller kunster ( der er 3 valgnuligheder) ??

Og så skal man vel oprette en profil i eget navn inden man opretter ovenstående eller hvad ??

Att.: hjensen

Det er en facebookside, oprettet på nedenstående måde, og ja udgangspunktet er (altid) at man er logget ind fra sin personlige profil når man opretter. Frygt dog ej. Dit personlige navn eller profilbillede vil ALDRIG dukke op i forbindelse med brug af siden - f.eks. udsending af opdateringer på facebooksidens væg.

/thomas bigum

************************************************************************************************

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)