Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online system til at administrere salgs team...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amioner...

Jeg/vi har et GIGA problem...!!

Vi har en god potion freelance sælgere, som sælger vores produkter - for at sige lige ud  "røven ud af bukserne" - på en god måde.. så vi klager bestemt ikke - og slet ikke i disse tider.. 
(så vil du også gerne tjene lidt ekstra som salgskonsulent - så kontakt mig via en PM - eller her inde i denne tråd
MEN  - Vi mangler et online system, hvor vores sælgere kan indtaste deres kunders bestillinger,  som vi der efter kan lave faktura, udføre opgaver og sende regninger efter..
P.t. køre alt via email og telefon - og vi kan SLET SLET ikke følge med mere... - heldigvis ;-)

MEN hvilke "Sælger/salgs systemer"  findes der derude... som kan administrere vores salg...?

( vi sælger online services inden for flere forskellige typer, lige fra fysiske butikker, sociale media løsninger til varesalg og digital download) 

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en hjemmeside så vi kan se dit produkt sortiment ?

Claus

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mener at vi helt bestemt kan finde en løsning der vil passe til det du efterlyser.

Send mig en PM, så skal jeg finde et godt tilbud til dig

Med venlig hilsen

Michael

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette vil vi meget gerne hjælpe med. Du er meget velkomme til at sende mig en mail, så kan vi drøfte nærmere om, hvad I kunne tænke jer.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)