Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS designer - kan du det

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Jeg søger en designer der ikke har noget at lave, som kunne tænke sig en reference.

En simpel opgave  - hvis du har PHP erfaring er det bare super. 

.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

Det ville være som at spørge om en håndværker ville bygge et skur gratis hvis han ikke lige havde noget at lave. Jeg hjælper dig gerne, men dog mod betaling. Jeg har rigtig god erfaring med PHP og er af kreativ personlighed. 

Kan du være mere specifik med hvad du ønsker at få lavet. Så kan jeg give dig et tilbud?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

jeg mangler en til at gøre rent i min lejlighed, erfaringer med at male vægge er et plus. Opvasken forventes også væk inden i morgen kl 08:00... Forventes at du betaler mig 500kr i timen...

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

slap nu af ;) det er vel fair nok at spørge :) jeg smider en pm, og så kan jeg se om det har interesse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Clement:

slap nu af ;) det er vel fair nok at spørge :) jeg smider en pm, og så kan jeg se om det har interesse.

Selvfølgeligt, men det er også fair nok at joke med det! Og den er sgu egentligt meget relevant, det er fair nok ikke at havde nogen penge, men alle kan gøre rent, og det er ikke videre klædeligt at bede andre om at arbejde uden selv at være indstillet på det!

BTW: Man siger at kloge mennesker aldrig keder sig, så det er nok ikke den skabeste kniv, man får fat i, når man søger at dem der ikke har noget at lave :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke lade være med at tænke på om, det er Jonathans unge alder, der giver ham en hård medfart? Jeg mener, der bliver da ofte efterspurgt gratis eller noget nær gratis arbejdskraft her på Amino; det er ikke ligefrem usædvanligt!

At kvaliteten af arbejdet så næppe lever op til forventningerne, det er så noget helt andet.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener også at det er helt fair at spørge og sandsynligvis sidder der også en eller anden ung gut, som vil hjælpe en 15 årig knægt med en hurtig opgave. Den ene tjeneste er den anden værd og det kan være at der kan laves en byttehandel. Jeg ved at Jonathan kan skrive tekster til f.eks. artikeldatabaser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Selvfølgeligt, men det er også fair nok at joke med det! Og den er sgu egentligt meget relevant, det er fair nok ikke at havde nogen penge, men alle kan gøre rent, og det er ikke videre klædeligt at bede andre om at arbejde uden selv at være indstillet på det!

BTW: Man siger at kloge mennesker aldrig keder sig, så det er nok ikke den skabeste kniv, man får fat i, når man søger at dem der ikke har noget at lave :-)

Haha ;) i get your point :) meeeen, bare fordi han spørger om hjælp til noget, betyder det vel på ingen måde at han ikke er indstillet på at arbejde :)? Syntes det er ærgeligt hvis man hugger en ned fordi vedkommende måske er ny i faget og forsøger sig frem. Jeg er selv ny i faget, men derfor vil jeg da ikke mene at jeg hverken er inkompetent, eller har for lidt at lave :) har fået 2 nye kunder så sent som idag og har nok arbejde til mange uger frem. Men derfor kan jeg jo godt have lyst til at lave noget andet ved siden af. ( skal siges at mit firma er på fritidsbasis, ved siden af studierne).

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes på ingen måde, at Jonathan får en hård medfart, jeg kender Nicklas godt nok til at vide at det er skrevet med et glimt i øjet.

Faktisk giver han Jonathan en fantatisk mulighed, og hvis der er krummer i ham og det geografiske passer, så er det bare at sige top! Nicklas' arbejde er prima kvali-vare, så hvis Jonathan har et kommercielt og velgennemtænkt formål med sit projekt, så kan han meget nemt ende med en meget høj timeløn for sin rengøring :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folkens, det var en JOKE ;) Et jysk forsøg på at støde lidt til tanken om at man kan få alt gratis så længe det har med internettet at gøre.

Og har forøvrigt ikke tjekket op på trådstarters alder...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)