Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen her som kan lave en ny hjemmeside......

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
......for mig til en billig penge. Jeg skal opstarte et nyt firma og skal have en hjemmeside, nyt logo, nyt design af tryksager......................jeg vil gerne have et fast samarbejde med en person da jeg har brug for løbende assistance......

 

Jeg har en masse ideer selv, men søger en som er seriøs/proff og er iderig.

 

Jeg bor i Hvidovre, så det skal ikke være for langt væk....

 

Venlig hilsen

Lotus

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale Brian Frænde, som har lavet logo til mig. Han burde kunne løse dine opgaver.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lotus,

Det kan vi hjælpe med i vores servicebutik A4 BOKSEN på Roskildevej 303B i Rødovre - du er meget velkommen til at kigge forbi. Vi har også rigtig gode priser på logo, visitkort, brochurer etc. :-)

Jeg er har ansvaret for vores produktion af hjemmesider, men jeg er ikke altid i butikken, så ring gerne inden og aftal et tidspunkt.

 

God weekend!

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag Lotus :)..

Du er meget velkommen til at kontakte mig i løbet af dagen eller senere på både mail og telefon.

Hvis det ønskes, kan du se nogle af mine referencer her .


Jeg er til at få fat i stort set døgnets 24-timer, og gør mit allerbedste for at levere et tilfredsstillende produkt til den allerbedste service og pris.

Vil se frem til at høre fra dig :).

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lotus,

 

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Mine priser og referencer kan du se på www.trofo.dk

Derudover er jeg også bosat i Hvidovre, så jeg er ikke så langt fra dig ;-)

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjeck vores website og se om vi ikke kan hjælpe dig :-) - Vores søde designer kan også hjælper dig med logo, visitkort etc..
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
......for mig til en billig penge. Jeg skal opstarte et nyt firma og skal have en hjemmeside, nyt logo, nyt design af tryksager......................jeg vil gerne have et fast samarbejde med en person da jeg har brug for løbende assistance......

Jeg har en masse ideer selv, men søger en som er seriøs/proff og er iderig.

Jeg kan levere en hjemmeside til dig for 3100,- ex moms for det første år. Derefter er det 600,- ex moms årligt. Denne løsning indeholder 5 sider og kan nemt og hurtigt udvides helt efter dit behov. Jeg kan også levere brochurer, visitkort mv.


Du kan se her, hvad andre af mine kunder synes om LøweSite CMS systemet: http://www.lowesite.dk/default.asp?PG=86

Du kan da ringe til mig på 98 86 90 31 eller 22 30 89 60, hvis du vil vide mere eller du har lyst til selv at prøve systemet først.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud efter vi har talt sammen.
Jeg finder en fair pris, som passer til opgaven. Men jeg er nok ikke "billig-billig".
Til gengæld har min virksomhed har mange års erfaringer med både store og små kunder, både inden for det private og offentlige. Jeg lægger stor vægt på en god kommunikation mellem Visual Angels og kunden - derfor har kommer de fleste kunder tilbage år efter år med nye opgaver.
Jeg tager gerne til Hellerup, når der er brug for det.
Dorte Andersson


Du kan se meget mere på min hjemmeside: www.visualangels.dk    Grafisk design til internet og tryk


Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Prøv www.graphia.net de er rigtig gode til tryksager samt web.



 

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)