Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video på hjemmesiden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen på Amino


Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med video på hjemmesiden og hvordan jeg kan programmere det så man kan uploade til hjemmesiden? Eller ved hvor jeg kan finde noget omkring det?
Min plan er at brugerne på hjemmesiden skal kunne uploade video clips og derefter skal de selvfølgelig kunne ses.
Jeg programmerer i asp.

 

Mange tak for hjælpen.

 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..


Tænker du på ligesom www.youtube.com og www.mitklip.dk ?..
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-01-2007 15:34:18
Forfatter: Brian Frænde
Hej..


Tænker du på ligesom www.youtube.com og www.mitklip.dk ?..

Eller er du mere på jagt efter noget, hvor du kan vise egne produkt-, musik- eller anden form for display-video?
Hvis du ikke selv kan eller gider programmering, så anskaf et CMS som bygges til at kunne håndterer videoer efter dit ønske.
Alternativt hvis du blot skal vise nogle videoer på din eksisterende side:
1) skal du have dem produceret?
2) er de produceret allerede så
   a) sørg for de ligger i en format der kan ses af alle
   b) google formatet og html så finder du nok en guide til hvordan medieobjektet lettest indsættes på sin side.
   c) check din side i flere browsere og på forskellige computere...


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo også muligt, hvis der bare er tale om nogle enkelte produkt videoer, at du bare uploader til youtube eller en anden side, og derfra kan du så sætte en lille kode ind, og vise filmen på din egen hjemmeside :)..
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres svar...

 

Idéen med det hele er at på min hjemmeside kan folk købe annoncer for produkter de skal sælge. Jeg vil så give dem muligheden for at uploade et video clip af deres produkt. Senere skal andre brugere så kunne gå ind på annoncerne og se videoen. Der kan nok blive tale om mange uploads, hvis mange vælger at uploade.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad du ønsker? Ikke funktionsmæssigt, men mere med dit indlæg
Hvis det er decideret programmeringshjælp er vi flere her på Amino som mod betaling gerne vil lave hele eller dele af det du efterspørger.
Er det mere blot guides og tips til hvordan du selv kan lave det du ønsker, så prøv eksperten.dk istedet, der er mange flere med den tekniske ekspertise der.

Vil da lige nævne, i tilfælde af at du søger programmeringshjælp, at vi internt har nogle meget gode programmører som arbejder både i ASP og .Net.
Du skal være velkommen til at skrive, hvis du er interesseret :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

 

Du må undskylde hvis det blev lidt forvirrende.

Som udgangspunkt er det meningen at jeg vil prøve at programmere det selv. Jeg er bare på helt bar bund mht. det, så ja, søgte mest råd guides til hvor jeg kunne finde noget omkring det. Jeg prøver at tjekke eksperten .dk ud, tak.

Kan jo altid være jeg vænner tilbage, hvis det viser sig at det er helt håbløst

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)